Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En vegetarlasagne. Mulig den hadde vært god, men det var så mye stangselleri i at jeg luktet stangselleri av fingrene i flere dager etterpå(ikke kødd en gang)...Jeg er ikke kresen på matvarer, hadde aldri smakt stangselleri før, og ladge det i god tro...og jeg har aldri rørt det sidne. Jeg brekker meg fortsatt når jeg lukter det om det ligger i grønnsaksdisken jeg passerer...

Fortsetter under...

En vegetarlasagne. Mulig den hadde vært god, men det var så mye stangselleri i at jeg luktet stangselleri av fingrene i flere dager etterpå(ikke kødd en gang)...Jeg er ikke kresen på matvarer, hadde aldri smakt stangselleri før, og ladge det i god tro...og jeg har aldri rørt det sidne. Jeg brekker meg fortsatt når jeg lukter det om det ligger i grønnsaksdisken jeg passerer...

Jeg HATER stangselleri (og sellerirot for den saks skyld...). Jeg jobbet i kassa på Rema, og hver gang noen kjøpte stangselleri, så holdt jeg pusten, haha... xD Det er FÆLT!

Jeg HATER stangselleri (og sellerirot for den saks skyld...). Jeg jobbet i kassa på Rema, og hver gang noen kjøpte stangselleri, så holdt jeg pusten, haha... xD Det er FÆLT!

Signed! Stangselleri burde opphøre å eksistere.

Haha, denne er enkel:

Kyllingfilet, sjampinjong og BANAN.

post-2511-14440879758616_thumb.jpg

Hver for seg er jo disse ingrediensene nam-nam, men sammen? La oss si det kun ble med den ene gangen, mer kvalmende konsistens skal man lete lenge etter :p

Haha, denne er enkel:

[ATTACH=full]51821[/ATTACH]

Hver for seg er jo disse ingrediensene nam-nam, men sammen? La oss si det kun ble med den ene gangen, mer kvalmende konsistens skal man lete lenge etter :p

:sick:

Annonse

Haha, denne er enkel:

But WHY?! :S

Haha, denne er enkel:

o_O:huh: Hva som i det hele tatt fikk deg til å prøve? :roflmao::confused:

Når man lager noe med proteinpulver og følger en oppskrift har jeg skjønt at det er viktig å ha samme type pulver. Jeg har lagd pannekaker med forskjellige typer og resltatet blir svært forskjellig. Men altså, ved annet whey proteinpulver enn Kristine Weber hadde tatt i bruk ble ihvertfall mine marshmellows med proteinpulver totalt mislykka. Takk for alle advarslene. Tenkte meg at bønner smakte vondt i kake. Takk for bekreftelsen.:)

But WHY?! :S

o_O:huh: Hva som i det hele tatt fikk deg til å prøve? :roflmao::confused:

Hadde dilla på sopp i en liten periode og spiste det som tilbehør til nesten hver middag. Så var det en fyr på et forum som sa at banan og kylling smakte SÅ godt i lag, så måtte jo bare prøve. Det smakte IKKE godt i lag :p

Jeg prøvde meg på brownies med mandelmel og sukrin istedet for hvetemel og sukker...fysj og fysj! LANGT ifra orginalen..

Også prøvde jeg å lage snickerskarameller fra en fitnessblogg..Oppskriften var slik at man skulle blande yaconsirup og peanøttmel til det ble godt og tilsette resten etterpå...men det ble faen meg aldri godt! :yuck: Prøvde tilogmed to ganger:p

*edit: Ja, også har jeg laget lavkarboboller...små svarte klumper som smakte kardemomme! :p Bare se hvor deilig de så ut i forhold til vanlige boller...:shifty::yuck:

[ATTACH]51647[/ATTACH]

Jeg har også prøvd meg på den snickersen fra en fitnessblogg, den var ikke såååååå god at det gjorde noe. For å si det sånn. På en måte.

Annonse

Haha, denne er enkel:

haha ÆSJ!!

Haha, denne er enkel:

Det er fordi du gjer det helt feiil! :p

1. Vekk med sjampinjongen

2. Kutt kyllingen i bita og steik den.

3. Hiv i opphakka banan og steik til den blir "karamellisert", gyllen/brun.

4. Et. Det er faktisk ganske godt :D Try it!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...