Jump to content

Coach Hamre - Online PT

Members
  • Content Count

    1331
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Coach Hamre - Online PT

  • Rank
    Fitness blogger
  • Birthday 04/10/1990

Contact Methods

  • Website URL
    treningstilbud.no/PersonligTrener.php?PersonalTrainerID=406

Profile Information

  • Gender
    Mann
  • Location
    Ålesund
  • Interests
    Online Coach/PT

Converted

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fullkroppsøkter, 3-4 i uka som nevnt over. Droppsett og rest-pause er teknikker du ikke trenger å benytte deg av med din treningsbakgrunn. Linær tilnærming vil fortsatt fungere helt topp på deg, og gi deg mest økning og kontroll på økning fremover. Musklene trenger ikke noe "sjokking"..
  2. Den enkleste, og uten tvil den beste investeringen du kan gjøre er å finne deg en online coach som kan veilede deg. Da slipper du å gå rundt grøten og lure på hva du skal gjøre, lure på om du gjør rett, lure på hvordan du bør spise for å nå målet ditt osv, du gjør det riktig fra dag 1
  3. Har du truffet veggen, så kan det være utallige grunner til det. Men det siste du bør gjøre er å hive deg på en German Volum Training protokoll, volum skal økes gradvis over tid, og ved en 10x10 tilnærming vil du nok like fort møte veggen på nytt.
  4. BMR er utregnet på fettfri masse. Din BMR er dermed 1946kcal, men husk å legge inn aktivitetsfaktor om du skal bruke det for å beregne matplan
  5. Hei! Etter ca 10 år med styrketrening som hobby og lidenskap, har jeg de siste årene opplevd at flere og flere ønsker hjelp med treningen sin. Jeg har flere ganger hatt Børge Fagerli (og mange andre coacher) som coach, og fremgangen blir noe helt annet enn ved å holde på for egenhånd. Når Børge da lanserte sitt kurs i januar 2016 var jeg ikke i tvil, og meldte meg på samme dag. 6 mnd senere bestod jeg eksamen "vel bestått". Kurset tok jeg i hovedsak for egen læring, men etter mange henvendelser har jeg nå startet med online coaching Det du vil få fra meg er opplegg med hold i vitenskap, ikke noe broscience eller "one-size fits all" opplegg. Hvert opplegg er individuelt tilpasset med hensyn til personlige mål, treningsbakgrunn, styrkenivå, kroppssammensetning, genetikk osv, og blir justert ukentlig eller ved behov! Jeg har allerede en del veldig fornøyde kunder, men jeg har fortsatt kapasitet til flere. Ønsker du å ta treningen din til ett nytt nivå, ikke nøl med å ta kontakt! Mine priser er veldig rimelige fordi jeg ønsker å hjelpe flest mulig, også de som vegrer seg for å betale full-pris for veiledning, men kvaliteten på det jeg leverer står ikke tilbake av den grunn, derfor gir jeg pengene tilbake dersom du ikke er fornøyd! Jeg kan kontaktes her, eller http://www.treningstilbud.no/PersonligTrener.php?PersonalTrainerID=406 Facebook: https://www.facebook.com/coachhamre/ Instagram: @coachhamre
  6. Ønsker du kontinuitet i fremgangen er en treningsveileder en veldig god investering One size fits all program gir begrenset fremgang, og hva som er riktig endring for deg når progresjonen stopper opp med ett fastsatt program er vanskelig for folk her inne og avgjøre med begrenset informasjon.
  7. Du bruker stort sett hele kroppen når du svømmer, men for at det skal bygge muskler må det nok en helt annen type "stress" til.
  8. Hei! Det ser meg ut som at problemet kan være mangel på system i treningen, har du en modell for planlagt progresjon eller blir det litt at du trener med samme vekt/reps hele veien? Stopper progresjonen opp er det veldig greit å ha noen som ser på treningen fra utsiden og kan styre treningen din for å unngå stagnasjon. 1800kcal høres også rimelig lite ut om målet er å øke i styrke, her kan nok dietten styres bedre slik at du både øker i styrke og mister fett samtidig. Ta gjærne kontakt pr melding om du ønsker litt veiledning her
  9. Normal mark har jeg ikke mobilitet til, får ikke bekkenet i riktig posisjon og med tre prolapser må jeg være veldig nøye på akkurat det. Romansk går helt fint, og jeg har kun det i nye programmet som jeg begynner på nå i uka..
  10. Jepp, jeg prøver i første omgang å styrke hofteleddsbøyerne. Venstre virker noe svakere enn høgre, og jeg blir mer sår i den så mulig det er grunnen. Er lysken svak bør jeg vell heller styrke den, enn å strekke den. Forøvrig begynner jeg på nytt program til uka uten sumo-mark, men det er jo såklart ett problem som må fikses uansett
  11. Vell, har du noen gang gått til noen av de nevnte yrkesgruppene og faktisk fått skikkelig hjelp? Og om du går til dem og sier; Jeg får vondt her i toppen av markløft, så stusser de nok fælt.. Tro meg, jeg har vært gjennom min del av desse yrkesgruppen med tre prolapser og ruptur i skuldra, og det er ikke mye hjelp og hente.. For eksempel over 10 år med ryggplager som jeg har vært hos lege, sykehus, kiropraktor, naprapat og fysioterapaut for uten at de har funnet årsak eller hjulpet meg med noe som helst, ble fiksa etter første besøk hos noen som hadde greier på holdning og trening.
  12. Forsøkte å trene hofteleddsbøyere igår, kjendte mer i venstre enn høgre så mulig det er grunnen. Profesjonell vurdering kan nok være lurt dersom det fortsetter å plage meg, men det blir hverken fysio, naprapat, lege eller noe i den duren..
×
×
  • Create New...