Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er det med holdbarhet på en "åpnet" boks?

På smaksprøvene står det 30dager. Og bruke opp 6kg på 30 dager.... Det klarer jeg ikke=(

Aner ikke, men hvis det står "best før" så er det sjeldent noe stress. Jeg har hatt en åpnet proteinpulverboks i over ett år :) (du merker det hvis du blir dårlig i magen:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først noe som skulle igrunn vært dagens glade. 4 bokser med proteiner fra Norkost.

Løfter ut en bøtte. Den var hel.

Løfter ut en bøtte til. Den var sprukket u bunnen.

Tar av den underste esken. Ser da mye pulver og tenker dette kom sikkert fra den som var sprekt i bunnen.

Løfter ut en bøtte. Den var hel.

Løfter ut neste bøtte den hadde sprekt lokk!

Banke hodet i bordet og si tusen takk postnord!

Eskene hadde ingen synlige skader=( Så kunne jo ikke vite at innholdet var fucked up.

Stig Ingebrigtsen

Hvordan er det med holdbarhet på en "åpnet" boks?

På smaksprøvene står det 30dager. Og bruke opp 6kg på 30 dager.... Det klarer jeg ikke=(

Send meg en mail her http://www.norkost.no/contact_us så skal jeg få ordnet det. Er som regel bedre å ta kontakt der en gjennom Fitnessbloggen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når katta di synes du har fått nok søvn da har du fått nok søvn. Uavhengig om det er kl 3 på natta eller 6. Da er det bare å sette igang å mjaue så høyt hu bare kan, rett opp i trynet så hu har sikra seg at jeg hørte det. Og gjerne bite litt på nesen, og å floke til håret i samme slengen. Søvn, hvem trenger vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når katta di synes du har fått nok søvn da har du fått nok søvn. Uavhengig om det er kl 3 på natta eller 6. Da er det bare å sette igang å mjaue så høyt hu bare kan, rett opp i trynet så hu har sikra seg at jeg hørte det. Og gjerne bite litt på nesen, og å floke til håret i samme slengen. Søvn, hvem trenger vel det?

Hahahahahaha sorry, jeg måtte le ganske høyt! Kan tenke meg at det så temmelig komisk ut.

Fra spøk til revolver,

ikke kult. Man må ha søvn. Søvn<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...