Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Pokker så vondt i ryggen, gikk på en smell sist uke når jeg skulle flytte en pall som jeg skulle ha med meg på messe, og så har jeg hatt full rulle med kjøle omslag ovs siden sist tirsdag. Kiro i morgen og håper at det skal hjelpe, så er det full rulle med trening etterpå.

Fortsetter under...

Først noe som skulle igrunn vært dagens glade. 4 bokser med proteiner fra Norkost.

Løfter ut en bøtte. Den var hel.

Løfter ut en bøtte til. Den var sprukket u bunnen.

Tar av den underste esken. Ser da mye pulver og tenker dette kom sikkert fra den som var sprekt i bunnen.

Løfter ut neste bøtte den hadde sprekt lokk!

Banke hodet i bordet og si tusen takk postnord!

Eskene hadde ingen synlige skader=( Så kunne jo ikke vite at innholdet var fucked up.

Stig Ingebrigtsen

Eskene hadde ingen synlige skader=( Så kunne jo ikke vite at innholdet var fucked up.

Ta bilde av det og send klage til Norkost! Ikke at jeg har erfaring med de, men på generelt grunnlag bør det gå i orden. Du har ikke fått varen du betalte for.

Hvordan er det med holdbarhet på en "åpnet" boks?

På smaksprøvene står det 30dager. Og bruke opp 6kg på 30 dager.... Det klarer jeg ikke=(

På smaksprøvene står det 30dager. Og bruke opp 6kg på 30 dager.... Det klarer jeg ikke=(

Aner ikke, men hvis det står "best før" så er det sjeldent noe stress. Jeg har hatt en åpnet proteinpulverboks i over ett år :) (du merker det hvis du blir dårlig i magen:p)

Annonse

Utrolig bedriten dag! Skal angivelig være mulighet for at morgendagen blir bedre, med blanke ark, og fargestifter, bla, bla, f...ck off. Natta! :(

Først noe som skulle igrunn vært dagens glade. 4 bokser med proteiner fra Norkost.

Løfter ut en bøtte til. Den var sprukket u bunnen.

Tar av den underste esken. Ser da mye pulver og tenker dette kom sikkert fra den som var sprekt i bunnen.

Løfter ut neste bøtte den hadde sprekt lokk!

Banke hodet i bordet og si tusen takk postnord!

Stig Ingebrigtsen

Send meg en mail her http://www.norkost.no/contact_us så skal jeg få ordnet det. Er som regel bedre å ta kontakt der en gjennom Fitnessbloggen etc.

Når katta di synes du har fått nok søvn da har du fått nok søvn. Uavhengig om det er kl 3 på natta eller 6. Da er det bare å sette igang å mjaue så høyt hu bare kan, rett opp i trynet så hu har sikra seg at jeg hørte det. Og gjerne bite litt på nesen, og å floke til håret i samme slengen. Søvn, hvem trenger vel det?

Annonse

La meg stuptrøtt i går i 23-tiden, men ble liggende våken helt til nærmere kl 3. Sov heller ikke noe godt (lett og våknet mye). 6 timer dårlig søvn = ødelegger dagen min litt... Jeg trenger 8-9 timer dyp søvn.

Når katta di synes du har fått nok søvn da har du fått nok søvn. Uavhengig om det er kl 3 på natta eller 6. Da er det bare å sette igang å mjaue så høyt hu bare kan, rett opp i trynet så hu har sikra seg at jeg hørte det. Og gjerne bite litt på nesen, og å floke til håret i samme slengen. Søvn, hvem trenger vel det?

Hahahahahaha sorry, jeg måtte le ganske høyt! Kan tenke meg at det så temmelig komisk ut.

Fra spøk til revolver,

ikke kult. Man må ha søvn. Søvn<3