Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frastjålet bankkort og mobil:jimlad::cry:

Skulle til å trykke "liker" i sympati, men det virka så feil. Håper du rakk å sperre i tide, og at det ordner seg rast. Folk slutter ikke å være kjipe.

--

Min egen irritasjon er at jeg har lyst å kose meg og slappe av i dag, og feire 17. mai i morgen, men jeg må heller lese til eksamen og få gjort så mye jobb jeg klarer å smette mellom.

Det er så dårlig gjort å sette opp eksamen på 18. mai. Vi hadde jo deadline på prosjektoppgaven natt til første, så det blir liksom ikke så mye kos av maidagene. Tror faktisk de er sadister.

Heldigvis er jeg sånn passe ajour, så det er ingen fare for at jeg gjør det kjempedårlig, men jeg er jo en sånn som sikter på A, og blir misfornøyd med noe lavere enn B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
.

Det er så dårlig gjort å sette opp eksamen på 18. mai. Vi hadde jo deadline på prosjektoppgaven natt til første, så det blir liksom ikke så mye kos av maidagene. Tror faktisk de er sadister.

Huffda - kjenner følelsen! I fjor hadde jeg matteeksamen 19.mai, og var russ - veldig lite gøy. Heldigvis kommer det fler feiringer. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å trykke "liker" i sympati, men det virka så feil. Håper du rakk å sperre i tide, og at det ordner seg rast. Folk slutter ikke å være kjipe.

--

Min egen irritasjon er at jeg har lyst å kose meg og slappe av i dag, og feire 17. mai i morgen, men jeg må heller lese til eksamen og få gjort så mye jobb jeg klarer å smette mellom.

Det er så dårlig gjort å sette opp eksamen på 18. mai. Vi hadde jo deadline på prosjektoppgaven natt til første, så det blir liksom ikke så mye kos av maidagene. Tror faktisk de er sadister.

Heldigvis er jeg sånn passe ajour, så det er ingen fare for at jeg gjør det kjempedårlig, men jeg er jo en sånn som sikter på A, og blir misfornøyd med noe lavere enn B.

Jeg oppdaget det heldigvis raskt(ikke raskt nok da men:shifty:) -Så begge ble sperret innen ca en time. Folk er kijpe ja... Takk for sympati! :)

Det er faktisk ganske sadistisk gjort av de, så det hadde ikke forundret meg:p.

Jeg har alltid lurt litt på hvorfor alle eksamnene på våren nesten utelukkende er i mai, når skolen varer til juni.

Krysser fingre og tær for deg:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har GÅTT OPP i vekt på kaloriunderskudd. Hvordan er det mulig?! Vekta viser +1,5kg i over en uke nå, og den rikker seg ikke. Jeg ligger godt i underskudd, beveger meg mye, trener 3 ganger i uka, og vet med 100% sikkerhet at jeg ikke har oversteget kaloriene. Har heller ikke forandret noe. :cry: Så utrolig frustrerende å gå opp i stede for ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har GÅTT OPP i vekt på kaloriunderskudd. Hvordan er det mulig?! Vekta viser +1,5kg i over en uke nå, og den rikker seg ikke. Jeg ligger godt i underskudd, beveger meg mye, trener 3 ganger i uka, og vet med 100% sikkerhet at jeg ikke har oversteget kaloriene. Har heller ikke forandret noe. :cry: Så utrolig frustrerende å gå opp i stede for ned...

Bare si til deg selv at det er muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...