Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Har sittet i fire dager hjemme og liksom lest til eksamen. Ikke blitt mer enn en time effektivt om dagen, men heller brukt tiden til facebook, kattefilmer på youtube og annet fjaseri. Kunne liksågodt gjort mye gøy! Nå er det tre dager igjen på 15studiepoeng, så håper konsentrasjonen og motivasjonen kan komme.....

Fortsetter under...

Prøver å være tålmodig og god kamerat, men nå er det 2 timer siden en kompis skulle plukket meg opp, og han sendte akkurat melding om at han dro hjemme fra nå, dvs at han er her om minimum 1 time.

Dette skjer alltid med han, helt håpløs.

Eneste trøsten er at en annen kamerat på andre siden av byen er like irritert som meg, men det er jo ikke noe vits i å prøve å gjøre noe hyggelig sammen når man er to hakk unna å klikke. :(

Har sittet i fire dager hjemme og liksom lest til eksamen. Ikke blitt mer enn en time effektivt om dagen, men heller brukt tiden til facebook, kattefilmer på youtube og annet fjaseri. Kunne liksågodt gjort mye gøy! Nå er det tre dager igjen på 15studiepoeng, så håper konsentrasjonen og motivasjonen kan komme.....

Et lite tips fra meg - legg mobilen inn på et annet rom, og legg vekk MacBook/laptop - ha alt av studiematriell på ark, og les gjennom det høyt, forklar med egne ord før du leser gjennom osv. Pass på at det ikke er en klokke i nærheten sånn at du sjekker den, og ha alltid et glass vann ved siden av.

Jeg endte hvertfall med 7t lesing i løpet av en dag på den måten :)

Var dum nok til å lage dagens matpakke for et 12 timers skift med Europris grønnsaker. Etter å ha spist første pakken på 200g har jeg kastet 800g med kylling/grønnsaker ettersom at grønnsakene har en konsistens og smak som minner om spy (Jeg brakk meg når jeg spiste det). Jeg har da altså flerkornsblanding blåbær & tranebær jeg kan spise på idag, that's it. Får vel drikke mye vann!

Blanding av pollenallergi og generell slitenhet og har ikke lyst til å gjøre NOE. Men har hjemmeeksameeeen :( :(

Annonse

Var blakk på lørdag, så når sjefen ringte i går kveld og spurte om jeg kunne komme på jobb cuz shit had hit the fan, så dro jeg. Skulle egentlig jobbe til tolv, men den ene avdelingssjefen trodde jeg jobbet til tre, så jeg rakk jo ikke siste bane hjem. Hjemme kvart på fire, i seng rundt fire. Hanket inn masse lavkvalitetssøvn, så nå har jeg gått glipp av skole og alt jeg vil er å sove bort dagen.

Smakte disse kyllingfiletene i stekepose fra Prior. Hvis du vil ha kylling som smaker som bløt hund lukter så er det bare å handle inn. Terningkast 1.

To kundemøter på rappen, ei leilighet som ikke er halvferdig oppussa enda, en næringsoppgave som må inn, hissig lesing til eksamen på mandag, to kundedeadlines OG jeg begynner å bil syk ... Ja, også regner det, og vi skal ha dugnad i sameiet om en time. Kill. Me. Now.

utrolig hektisk på jobb for tiden. totalt utslitt og min tur til å legge den lille. som også er utslitt. Etter en time med urolig liten jente sovner hun endelig. så kommer det lokale skolekorpset forbi rett utenfor vinduet.

fars største ønske til bursdagen evt jul er Old Painless fra Predator.

Smakte disse kyllingfiletene i stekepose fra Prior. Hvis du vil ha kylling som smaker som bløt hund lukter så er det bare å handle inn. Terningkast 1.

Nei? Haha, jeg synes de var skikkelig gode jeg! Kjøpte en sånn pakke med fire fileter i stekepose, marinert i salt og pepper. Gode og saftige, spenstig i kjøttet og gooode :)

Annonse

Panservogner er bråkete greier, å kjøre panservogner ut av biltransportbåt er bråkete greier....

Så hvorfor i svarte ...... må de begynne med det på havna rett utenfor soveromsvinduet mitt, midt på natta når jeg skal opp kl 5?!!!:mad:

Fortsatt ikke helt frisk..

og det irriterer meg mer enn vanlig siden jeg har vært dårlig siden lørdagen og hatt en hot (bokstavelig talt!) date med sofaen nå siden da + at jeg hadde to sykedager for 1,5 uke siden også. WHEN IS IT GOING TO END?? Blir jo varm bare av å gå fram og tilbake til do. Oh joy.

eksamen i matte skriftlig, norsk hovedmål skriftlig og mk muntlig :cry:

can somebody please shoot me :shifty:

eksamen i matte skriftlig, norsk hovedmål skriftlig og mk muntlig :cry:

can somebody please shoot me :shifty:

Hadde akkurat samme eksamnene da jeg gikk ut av vgs... det går sikkert bra! :joyful:

Hadde akkurat samme eksamnene da jeg gikk ut av vgs... det går sikkert bra! :joyful:

trur d går bra, er bare redd for norsken

dess er aller siste dag 4. juni :lol: