Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
Har sittet i fire dager hjemme og liksom lest til eksamen. Ikke blitt mer enn en time effektivt om dagen, men heller brukt tiden til facebook, kattefilmer på youtube og annet fjaseri. Kunne liksågodt gjort mye gøy! Nå er det tre dager igjen på 15studiepoeng, så håper konsentrasjonen og motivasjonen kan komme.....

Et lite tips fra meg - legg mobilen inn på et annet rom, og legg vekk MacBook/laptop - ha alt av studiematriell på ark, og les gjennom det høyt, forklar med egne ord før du leser gjennom osv. Pass på at det ikke er en klokke i nærheten sånn at du sjekker den, og ha alltid et glass vann ved siden av.

Jeg endte hvertfall med 7t lesing i løpet av en dag på den måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var dum nok til å lage dagens matpakke for et 12 timers skift med Europris grønnsaker. Etter å ha spist første pakken på 200g har jeg kastet 800g med kylling/grønnsaker ettersom at grønnsakene har en konsistens og smak som minner om spy (Jeg brakk meg når jeg spiste det). Jeg har da altså flerkornsblanding blåbær & tranebær jeg kan spise på idag, that's it. Får vel drikke mye vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var blakk på lørdag, så når sjefen ringte i går kveld og spurte om jeg kunne komme på jobb cuz shit had hit the fan, så dro jeg. Skulle egentlig jobbe til tolv, men den ene avdelingssjefen trodde jeg jobbet til tre, så jeg rakk jo ikke siste bane hjem. Hjemme kvart på fire, i seng rundt fire. Hanket inn masse lavkvalitetssøvn, så nå har jeg gått glipp av skole og alt jeg vil er å sove bort dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

utrolig hektisk på jobb for tiden. totalt utslitt og min tur til å legge den lille. som også er utslitt. Etter en time med urolig liten jente sovner hun endelig. så kommer det lokale skolekorpset forbi rett utenfor vinduet.

fars største ønske til bursdagen evt jul er Old Painless fra Predator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte disse kyllingfiletene i stekepose fra Prior. Hvis du vil ha kylling som smaker som bløt hund lukter så er det bare å handle inn. Terningkast 1.

Nei? Haha, jeg synes de var skikkelig gode jeg! Kjøpte en sånn pakke med fire fileter i stekepose, marinert i salt og pepper. Gode og saftige, spenstig i kjøttet og gooode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ikke helt frisk..

og det irriterer meg mer enn vanlig siden jeg har vært dårlig siden lørdagen og hatt en hot (bokstavelig talt!) date med sofaen nå siden da + at jeg hadde to sykedager for 1,5 uke siden også. WHEN IS IT GOING TO END?? Blir jo varm bare av å gå fram og tilbake til do. Oh joy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Haha, jeg synes de var skikkelig gode jeg! Kjøpte en sånn pakke med fire fileter i stekepose, marinert i salt og pepper. Gode og saftige, spenstig i kjøttet og gooode :)

Whut?! Det er for så vidt ikke overraskende at kyllingfilét uten stekeskorpe eller noe krydring eller annen smakstilsetning ikke smaker direkte digg, for kyllingfilét trenger all hjelp den kan få smaksmessig. Kyllinglår i stekepose smaker mye bedre, men det varierer voldsomt fra pakke til pakke. Selv da blir de bedre med litt stekeskorpe. Stangekylling FTW (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whut?! Det er for så vidt ikke overraskende at kyllingfilét uten stekeskorpe eller noe krydring eller annen smakstilsetning ikke smaker direkte digg, for kyllingfilét trenger all hjelp den kan få smaksmessig. Kyllinglår i stekepose smaker mye bedre, men det varierer voldsomt fra pakke til pakke. Selv da blir de bedre med litt stekeskorpe. Stangekylling FTW (y)

En kan jo ha den litt mindre enn angitt i ovnen og heller smekke den ett par minutter oppi en brennheit panne med smør etterpå? Myyyyk og god inni - stekeskorpe med herlig hint av smørsmak uttapå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...