Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Jobbet for mye og sovet altfor lite denne uken kombinert med trening gir rødsprengte øyne som visstnok og er synonymt med gråting. En 30min gåtur for å kjøpe sportstape resulterte i spørsmål fra 6 tilfeldig forbipasserende som la hånden på meg og sa 'næmmen, går det bra eller?'

For en som opprinnelig er antisosial til tusen er slikt fantastisk:mad:

Koselig? nei...

Fortsetter under...

Sov to timer i natt. Zombiemodus på skolen. Hjem til to timers powernap før trollet av en sjefskjerring ringer og vekker meg med å tigge og trygle på sine knær om at jeg må jobbe i dag fordi ingen andre som kan utføre den spesifikke jobben var tilgjengelig.

Jeg er svak og i halvsvime, så takker ja. Viser seg at jeg blir satt til en helt annen jobb, som hvemsomhelst kunne ha utført. Åtte timer på jobb i halvkoma med sensurert skjegg,holder øynene oppe ved å drite i alt av kostholdshensyn; lasser på med raske carbz i håp om å tvinge blodsukkeret til å holde seg oppe. Trøtt på bussen på vei hjem. Trøtt inn døra. Trøtt på vei i dusjen.

Har ikke råd til å sove bort morgendagen, må opp tidlig.

Og nå er jeg våken som et lys.

Når en etter en uke intens krangling med seg selv for å unngå å la tankene om flodhestkroppen få bli til noe mer enn bare tanker, får denne kommentaren servert; "Herregud for noen massive lår du har! Den dimensjonen jo" :banghead:

Når en etter en uke intens krangling med seg selv for å unngå å la tankene om flodhestkroppen få bli til noe mer enn bare tanker, får denne kommentaren servert; "Herregud for noen massive lår du har! Den dimensjonen jo" :banghead:

Massive laor er jo noe av det fineste som finnes <3

Ta det som et kompliment! (måtte bla i loggboken din, og du har absolutt ikke svære lår - de ser fine, sterke og veltrente ut! ;))

Massive laor er jo noe av det fineste som finnes <3

Ta det som et kompliment! (måtte bla i loggboken din, og du har absolutt ikke svære lår - de ser fine, sterke og veltrente ut! ;))

Amen sistah; Klumpete lår - det beste som er!

Annonse

HaHha jau... :-) det er vel den lille anorektiske delen som enda finnes et sted inni der som skriker! Tror for så vidt at de fleste jenter (iallfall utenfor fitnessbloggen) ville blitt litt satt ut av en slik kommentar.

HaHha jau... :-) det er vel den lille anorektiske delen som enda finnes et sted inni der som skriker! Tror for så vidt at de fleste jenter (iallfall utenfor fitnessbloggen) ville blitt litt satt ut av en slik kommentar.

Gi den litt kake (gjerne fra Christian-leker-med-maten-tråden), så holder den kjeft! :D

Annonse

Strakk en eller annen muskel på siden av ryggen/korsryggen, rett over høyre rumpeball rett før trening i dag. Det gjorde at økta ikke ble fullt så bra som den kunne blitt. Og det er faktisk skikkelig vondt nå også :unsure:

Og jeg er invitert på date+overnatting hos han jeg er hodestups i, men kommer meg ikke til den aktuelle byen den dagen likevel :( Utrolig kjipt når han endelig tok initiativet til noe.