Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsinket på jobb (alle følger fartsgrenser på morgenen, vet folk dette?) så slet med å finne parkering. Fant en kommunal plass ledig til blodpris, klarte å miste billetten som da blåste vekk pga støle underarmer = null grep, måtte kjøpe en ny. Alarmen på nabobilen begynte å ule så måtte gå til jobb med hele byens ulme blikk på meg, ser tydeligvis ut som en som bryter seg inn i biler på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk litt i hjertet når jeg samlet sammen eksens eiendeler som jeg skal levere tilbake. Det var mitt valg, og et GODT valg å avslutte, men det stakk litt uansett. Det er vanskelig å gå fra å være sammen i 3,5 år og bo sammen 2,5 av de, til ingenting over natten.

Det er tøft, vondt, uutholdelig til tider, men du kommer til å bli bra igjen! Promise :) Hold ut og ta et steg/dag om gangen :)

Hilsen, en som er godt på vei ut av grøfta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Trente mellomtung mark i går, og i de jeg begynner på siste sett får jeg vite at jeg har trent feil variant, så måtte ta alt en gang til, men nå skulle jeg bruke en enda vondere øvelse.

Skulle først ta en liten powernap før fredagstrening på Magnat, men så ringer sjefen og sier at de måååå ha meg på jobb. Så no trening for me:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondt øye og surt blikk fra middelaldrende kvinne som var for opptatt med mobilen sin til å se at trikken kom da jeg ropte ut at hun måtte passe seg.

"Hvorfor legger du deg oppi om jeg blir påkjørt av trikken, din dust?"

Neste gang bør du dytte henne sånn at hun akkurat mister mobilen ut foran trikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet for mye og sovet altfor lite denne uken kombinert med trening gir rødsprengte øyne som visstnok og er synonymt med gråting. En 30min gåtur for å kjøpe sportstape resulterte i spørsmål fra 6 tilfeldig forbipasserende som la hånden på meg og sa 'næmmen, går det bra eller?'

For en som opprinnelig er antisosial til tusen er slikt fantastisk:mad:

Koselig? nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov to timer i natt. Zombiemodus på skolen. Hjem til to timers powernap før trollet av en sjefskjerring ringer og vekker meg med å tigge og trygle på sine knær om at jeg må jobbe i dag fordi ingen andre som kan utføre den spesifikke jobben var tilgjengelig.

Jeg er svak og i halvsvime, så takker ja. Viser seg at jeg blir satt til en helt annen jobb, som hvemsomhelst kunne ha utført. Åtte timer på jobb i halvkoma med sensurert skjegg,holder øynene oppe ved å drite i alt av kostholdshensyn; lasser på med raske carbz i håp om å tvinge blodsukkeret til å holde seg oppe. Trøtt på bussen på vei hjem. Trøtt inn døra. Trøtt på vei i dusjen.

Har ikke råd til å sove bort morgendagen, må opp tidlig.

Og nå er jeg våken som et lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...