Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjefen har brukt to måneder på å få klart et opplegg for sommerjobbing for meg og tre andre individer. Purret for sikkert femte gangen nå akkurat og ble avspist med "skal ta det i helgen".

Altså..

Dagens andre negative! TRE(av totalt femten på laget) personer ringer dagen før holmenkollstafetten og unnskylder seg med at de er "syke" DAGEN FØR!

Det burde være pliktig å utvise sykemelding når man våger seg å avlyse så sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Allergimedisiner på E-resept som jeg ikke får henta ut fordi jeg ikke har leg!!!! Hvem i h****** bestemte at det var heilt ok å fjerne bildet fra bankkortet? Alle har ikke billappen (og ja, jeg er altså denne "Alle"). Så på mandag må jeg på politistasjonen og hente passet mitt som forhåpentlig er klar for henting (dato), og så får jeg kanskje henta medisinen. Bare tre dager til med tårer, snue, hodeverk og kroppslig fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i h****** bestemte at det var heilt ok å fjerne bildet fra bankkortet?

Bankene som måtte betale for å drive en tjeneste som de egentlig ikke hadde ansvar for, som er ganske dyr å hold sikker i den moderne verden. Egentlig skulle man få muligheten for å få såkalt nasjonalt id-kort, men det har blitt utsatt flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde endelig en god unnskyldning for å kjøpe meg B&O H8 headsettet jeg har siklet på i en evighet fordi DNB har supertilbud på expert (Dagens glade)... meeeeen så er det ingen experter i nærheten som har det på lager. :( Jaja, penger ikke-brukt, er vel penger spart. Eller bare penger brukt på annet dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bankene som måtte betale for å drive en tjeneste som de egentlig ikke hadde ansvar for, som er ganske dyr å hold sikker i den moderne verden. Egentlig skulle man få muligheten for å få såkalt nasjonalt id-kort, men det har blitt utsatt flere ganger.

Jeg skjønner det, men akkurat i dag er det veldig ugreit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

fyfaen

AFPT, der jeg har tatt utdannelsen min, sier at de har jobb-garanti hos Elixia om man får over 90% på eksamen. Jeg tok også via høgskolen for å få 30 studiepoeng, og nå får jeg ikke vite hvor mange prosent jeg fikk på eksamen, bare at jeg fikk godkjent. De sier at jeg kan be om begrunnelse, men det måtte skje senest en uke etter at resultatene mine var lagt ut, hvilket betyr at det er for sent nå. Da jeg møtte en som jobber for AFPT (daglig leder) noen dager etter at jeg hadde fått eksamen, fikk jeg beskjed om at jeg kom til å få mail med %-resultatet mitt, og har derfor ikke bedt om begrunnelse og er nå drittsur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfaen

AFPT, der jeg har tatt utdannelsen min, sier at de har jobb-garanti hos Elixia om man får over 90% på eksamen. Jeg tok også via høgskolen for å få 30 studiepoeng, og nå får jeg ikke vite hvor mange prosent jeg fikk på eksamen, bare at jeg fikk godkjent. De sier at jeg kan be om begrunnelse, men det måtte skje senest en uke etter at resultatene mine var lagt ut, hvilket betyr at det er for sent nå. Da jeg møtte en som jobber for AFPT (daglig leder) noen dager etter at jeg hadde fått eksamen, fikk jeg beskjed om at jeg kom til å få mail med %-resultatet mitt, og har derfor ikke bedt om begrunnelse og er nå drittsur.

Fortsett å purre, kan ikke se for meg at eksamensresultatene dine plutselig har forduftet. Legg til at du allerede har begynt å dele surmaget anti-AFPT propaganda på internett, hehe >:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Fortsett å purre, kan ikke se for meg at eksamensresultatene dine plutselig har forduftet. Legg til at du allerede har begynt å dele surmaget anti-AFPT propaganda på internett, hehe >:)

AFPT sier at de ikke får lov til å si noe annet enn "du fikk/fikk ikke 95% eller mer på eksamen", men jeg skjønner ikke poenget med det når jobbgaranti-avtalen er på 90%. Høgskolen sa til meg at de ikke ville gi det ut, og nå som det er for sent for å søke om det, føler jeg at det er lite jeg kan gjøre.

Allikevel skal jeg bruke morgendagen på å sende sint, men høflig, mail til både AFPT og Høgskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AFPT sier at de ikke får lov til å si noe annet enn "du fikk/fikk ikke 95% eller mer på eksamen", men jeg skjønner ikke poenget med det når jobbgaranti-avtalen er på 90%. Høgskolen sa til meg at de ikke ville gi det ut, og nå som det er for sent for å søke om det, føler jeg at det er lite jeg kan gjøre.

Allikevel skal jeg bruke morgendagen på å sende sint, men høflig, mail til både AFPT og Høgskolen.

Så hvis jeg forstår det riktig så kan de ikke fortelle deg resultatet av eksamen din, utenom at om den er bestått/ ikke bestått eller hvis resultatet evt. er over 95%? Så du vet at eksamensresultatet ditt er større enn bestått, men mindre enn 95%? Det du ikke vet er om du er mellom 90-95%? Det er er så mange bullshit-regler og frister at man blir gal.

Kan ikke skjønne at de ikke skal kunne hjelpe deg hvis du skriver en saklig mail der du forklarer situasjonen. Men jeg har tatt feil i denne type ting tidligere... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Så hvis jeg forstår det riktig så kan de ikke fortelle deg resultatet av eksamen din, utenom at om den er bestått/ ikke bestått eller hvis resultatet evt. er over 95%? Så du vet at eksamensresultatet ditt er større enn bestått, men mindre enn 95%? Det du ikke vet er om du er mellom 90-95%? Det er er så mange bullshit-regler og frister at man blir gal.

Kan ikke skjønne at de ikke skal kunne hjelpe deg hvis du skriver en saklig mail der du forklarer situasjonen. Men jeg har tatt feil i denne type ting tidligere... :(

Riktig - fikk godkjent, og vite om jeg fikk mer enn 95% eller ikke, men det er jo heller ikke det jeg vil vite, ei hva jeg i begynnelsen fikk beskjed om at jeg skulle få vite. Har sendt mail til både HIOF og AFPT nå, vedlagt skjema for å be om karakterbegrunnelse, så kan jo håpe at de gidder, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig - fikk godkjent, og vite om jeg fikk mer enn 95% eller ikke, men det er jo heller ikke det jeg vil vite, ei hva jeg i begynnelsen fikk beskjed om at jeg skulle få vite. Har sendt mail til både HIOF og AFPT nå, vedlagt skjema for å be om karakterbegrunnelse, så kan jo håpe at de gidder, da.

Ikke gi deg. Hvis de holder fast på å være idioter, bli sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig - fikk godkjent, og vite om jeg fikk mer enn 95% eller ikke, men det er jo heller ikke det jeg vil vite, ei hva jeg i begynnelsen fikk beskjed om at jeg skulle få vite. Har sendt mail til både HIOF og AFPT nå, vedlagt skjema for å be om karakterbegrunnelse, så kan jo håpe at de gidder, da.

Hvis de ikke har gitt riktig informasjon i utganspunktet så skal du ha ditt på det tørre. Du må muligens kjempe litt, men de tjener nok på å bare gi seg i denne saken. Bare forhold deg til fakta og vær saklig (men lov å være litt sint også) så går nok dette veien. evnt allier deg med noen som er flinke på å leke "advokat" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet i fire dager hjemme og liksom lest til eksamen. Ikke blitt mer enn en time effektivt om dagen, men heller brukt tiden til facebook, kattefilmer på youtube og annet fjaseri. Kunne liksågodt gjort mye gøy! Nå er det tre dager igjen på 15studiepoeng, så håper konsentrasjonen og motivasjonen kan komme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å være tålmodig og god kamerat, men nå er det 2 timer siden en kompis skulle plukket meg opp, og han sendte akkurat melding om at han dro hjemme fra nå, dvs at han er her om minimum 1 time.

Dette skjer alltid med han, helt håpløs.

Eneste trøsten er at en annen kamerat på andre siden av byen er like irritert som meg, men det er jo ikke noe vits i å prøve å gjøre noe hyggelig sammen når man er to hakk unna å klikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...