Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns i utgangspunktet at folk kan klage om hva de vil, men det virker som det er flere som bruker dagens glade og negative for å regulere eget humør. Slettes ikke uvanlig at enkelte har siste post i både dagens glade og dagens negative, samt at de skriver flere innlegg i hver tråd hver dag. Hvor mange dagens glade og dagens negative kan man ha i løpet av en dag? Har man informasjonsplikt hvis den opprinnelige dagens negativ blir overgått ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns i utgangspunktet at folk kan klage om hva de vil, men det virker som det er flere som bruker dagens glade og negative for å regulere eget humør. Slettes ikke uvanlig at enkelte har siste post i både dagens glade og dagens negative, samt at de skriver flere innlegg i hver tråd hver dag. Hvor mange dagens glade og dagens negative kan man ha i løpet av en dag? Har man informasjonsplikt hvis den opprinnelige dagens negativ blir overgått ?

Verden går under:( dagens negative: glemte å skrive i dagens negative i går. Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ph61IVq.jpg

Jeg føler meg truffet :rolleyes: (, og jeg skal ikke legge på en "så du klager" tilbake :whistle:)

Dagens negative: Pedantiske internettinnlegg.

Jeg føler meg virkelig truffet :whistle:

Point taken :). Jeg skal forsøke å redusere kveruleringen over filleting til andres irritasjon, selv om det å skape irritasjon kanskje egentlig er trådens ånd ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ta T-banen fra forskningsparken til Sognsvann for å drepe all gainzen jeg fikk i går. Klarte å rote meg ned til helsfyr før jeg skjønte hva pokker som skjedde. Bruker to timer på noe som burde ha tatt 15 min.

Til de som ikke bor i Oslo ; det blir en helvetes omvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremseklossen /calipperen på skiva løsna. Jern mot jern. Må skifte dritten, pytt-pytt? På en Range Rover koster det flesk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...