Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en bra uke i forrige uke - helt til fredagen, lørdagen og søndagen kom og jeg spiste opp alt underskudd jeg hadde opparbeidet meg.. Opp 4 kg med mat og kroppen føles bare herk. Hvorfor, hvorfor ødelegger jeg for meg selv hele tiden? Jeg lærer jo aldri :sick:

Har gått en uke med hoste, feber, sår hals, tette bihuler, hodepine... og nå munn(forkjølelses-)sår :(. Vekta har samtidig droppa 1,5 kg pga nedsatt appetitt, men jeg er like feit rundt magen, så da har jeg vel mista 1,5 kg ren muskelmasse regner jeg med. Ser heller ikke ut til at jeg blir så veldig mye bedre før påskeferie, så da blir det vel totalt 3 uker uten trening.. gains lost :cry:.

Samtidig blir jeg litt flau over å klage over noe så naturlig som forkjølelse/influensa, når det er så mange som sliter med så mye verre ting til daglig.

Annonse

Har gått en uke med hoste, feber, sår hals, tette bihuler, hodepine... og nå munn(forkjølelses-)sår :(. Vekta har samtidig droppa 1,5 kg pga nedsatt appetitt, men jeg er like feit rundt magen, så da har jeg vel mista 1,5 kg ren muskelmasse regner jeg med. Ser heller ikke ut til at jeg blir så veldig mye bedre før påskeferie, så da blir det vel totalt 3 uker uten trening.. gains lost :cry:.

Samtidig blir jeg litt flau over å klage over noe så naturlig som forkjølelse/influensa, når det er så mange som sliter med så mye verre ting til daglig.

Nekter å tro på gains lost....

Etter en lang vinterferie, påfulgt av influensa, perset jeg i markløft så det holdt. Balls to the walls!!!

Nekter å tro på gains lost....

Etter en lang vinterferie, påfulgt av influensa, perset jeg i markløft så det holdt. Balls to the walls!!!

Hvis ikke jeg får kontroll på å få i meg nok mat og går ned flere kg (uten å trene styrke), så er det vel fare for at det tæres på muskelmassen? 1,5 kg på en uke er selvfølgelig bare tull (er vel sannsynligvis naturlig vektvariasjon/veskebalanse). Om derimot vekta holder så sånn noenlunde uendret, så er det vel i tilfelle bare CNS tilpasning som må trenes litt opp igjen etter 3 ukers fravær.

Hvis ikke jeg får kontroll på å få i meg nok mat og går ned flere kg (uten å trene styrke), så er det vel fare for at det tæres på muskelmassen? 1,5 kg på en uke er selvfølgelig bare tull (er vel sannsynligvis naturlig vektvariasjon/veskebalanse). Om derimot vekta holder så sånn noenlunde uendret, så er det vel i tilfelle bare CNS tilpasning som må trenes litt opp igjen etter 3 ukers fravær.

Jepp... Influensa fører til dårlig matlyst. Ofte får man i seg for lite salt.... Tipper at de 1,5 kg-ene stort sett er væsketap. Jeg vet ingenting om hvor lenge man kan gå uten å trene før CNS må tilpasse seg igjen, men for min del etter et kort treningsopphold så er det en uke deload for å unngå DOMS fra helvete før jeg starter igjen med sånn ca gammel arbeidsvekt.

Annonse

Og jeg som trykket på linken fra Slayerdad i god gammel tro på at det var noe fornuftig! At jeg aldri lærer. Nesten like ikke som Rickrolled eller hva det heter for noe.

Nå står det klartekst at jeg følte meg dummere etter å ha lest det.... hehehe

Leste dette. Føler meg litt dummere.

http://sophieelise.blogg.no/1427150278_23032015.html

Det er både morsomt og begredelig å se hva som passerer for "reflektert" i disse dager, basert på kommentarfelt. Faen ta deg, SlayerDad. Nå føler jeg

Og lykke til med jobbendringer og trening og alt som følger med. Håper det årnar sej for deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...