Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enkelte mangler virkelig sosiale antenner, nei jeg vil ikke småprate...

Hehe kjenner den ja. Står der og venter noen sekunder før neste sett, og noen begynner med småprat. Man vender kroppen mot racket, bruker alt man kan av kroppspråk for å indikere at man vil fortsette treningen, og gir kun korte 'avsluttende' svar, men neeeida... Helt greit med en liten dialog altså, men langsiktig småprat not so much.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det går egentlig veldig fint, men jeg har lest 4-5 timer hver dag og sovet dårlig de siste dagene, så jeg tror et stressanfall var på sin plass i dag. :p

Døh småfrøkna, ta det fra en som sliter med det samme; du må spise og sove!

No restitusjon, no gainz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Døh småfrøkna, ta det fra en som sliter med det samme; du må spise og sove!

No restitusjon, no gainz!

tro meg - jeg prøver! Blir liggende å tenke fagstoff og klarer ikke koble ut, og drømmer urolig. :p en uke igjen, bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe kjenner den ja. Står der og venter noen sekunder før neste sett, og noen begynner med småprat. Man vender kroppen mot racket, bruker alt man kan av kroppspråk for å indikere at man vil fortsette treningen, og gir kun korte 'avsluttende' svar, men neeeida... Helt greit med en liten dialog altså, men langsiktig småprat not so much.

Gjør meg sjelden noe med prat på trening. Men dette var en kollega som virkelig ikke tok hintet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom til at jeg umulig kan ha stått på eksamen alikevel. Oh well, kontepugging og hjerteinfarkt,here we come.

BUT WAIT! There's more!

Fant akkurat ut at jeg tydeligvis gjør en så god jobb som assisterende bakeribitch, at sjefen der vil ha meg til å jobbe på frihelgen min, som allerede er fullbooket. Levere exphil-eksamen på 3k ord,planlegge,budsjettere, kjøpe og preppe til 2x2retters lunch til 60pax, hente bil så jeg kommer meg fra Våle til Oslo i tide og forfriske biokjemikunnskaper fra 7 år siden,alt sammen i løpet av to dager.

Q_Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Han jeg har vært forelsket i i 15mnd sa at han skal på tur med dama si denne helgen

og vet ikke helt hva jeg synes om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...