Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For kvalm til å spise,

for sulten til å sove

og for trøtt til å gjøre noe som helst.

Wat iz my life about...

For kvalm til å spise, Holder dietten,

for sulten til å sove herder seg mot sult og søvnmangel i tilfelle krisesituasjon skulle oppstå,

og for trøtt til å gjøre noe som helst. og er ekte Zen-mester som har oppnådd 'nothingness'

Wat iz my life about... Can dedicate rest of life to quitting Lolcat-spelling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han jeg har vært forelsket i i 15mnd sa at han skal på tur med dama si denne helgen

og vet ikke helt hva jeg synes om det.

han kan ta seg en bolle, for makan til fjott holde deg på lure benken sååå jævli lenge da...

bare ta deg en longcycle og få faenskapen uttav hode, hjertet er nok værre, men få tankene over på noe anna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
han kan ta seg en bolle, for makan til fjott holde deg på lure benken sååå jævli lenge da...

bare ta deg en longcycle og få faenskapen uttav hode, hjertet er nok værre, men få tankene over på noe anna ;)

Takk!

Må bare presisere at det ikke er hans feil :) Det er bare jeg som har håpløs, så han har ikke holdt meg på pinebenken elns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
joda, han har fortsatt latt deg få bli forelsekt uten å gi deg noen større headsup om hans forholds status?

Tror ikke han skjønte det før i Februar en gang. :p Jeg bare falt for han med en gang vi ble kjent, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BUT WAIT! There's more!

Fant akkurat ut at jeg tydeligvis gjør en så god jobb som assisterende bakeribitch, at sjefen der vil ha meg til å jobbe på frihelgen min, som allerede er fullbooket. Levere exphil-eksamen på 3k ord,planlegge,budsjettere, kjøpe og preppe til 2x2retters lunch til 60pax, hente bil så jeg kommer meg fra Våle til Oslo i tide og forfriske biokjemikunnskaper fra 7 år siden,alt sammen i løpet av to dager.

Q_Q

O my:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At enkelte skribenter generaliserer såpass mye at "jentetrening" faktisk er en egen tag her på Fitnessbloggen. Seriously, har vi ikke kommet oss lengre? Spesielt overskrifter som "typiske jentefeil" og "jenter bør ikke trene som menn". Jeg får lyst til å gi artikkelforfatterene en real en på trynet for dustete formuleringer og sort/hvitt-syn, og det med knytta neve, like a BRO.

Og jada, fullstendig inneforstått med at det er store fysiologiske forskjeller mellom KVINNER (eller jenter som man tydeligvis vil kalle oss) og menn, men det får da være måte på. Kjenner meg for øvrig lite igjen i de fleste beskrivelser jeg har funnet om oss søte små jenter som ikke kan ta i det fnugg. Men så spiller jeg også dataspill, programmerer og kan mye mer om elektronikk enn mannen min, så jeg er jo tydeligvis et unikum som ikke passer inn i steriotypien. Burde hatt baller i stedet for pupper for å gjøre det enklere for folk å båssette meg.

</rant>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...