Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Det er både morsomt og begredelig å se hva som passerer for "reflektert" i disse dager, basert på kommentarfelt. Faen ta deg, SlayerDad. Nå føler jeg

Og lykke til med jobbendringer og trening og alt som følger med. Håper det årnar sej for deg :)

Takk gudene for at vi har Gunnar Tjomlid!

Takk for det! Tror disse endringene blir til det bedre.

Det skal bli utrolig deilig å slippe å pendle til Oslo. Mer tid med familie, penegr spart og ja, i det hele tatt.

Det blir jo rart å trene på et kjedegym igjen, men det går nok bra det også. Jeg tror de har vekter der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk gudene for at vi har Gunnar Tjomlid!

Takk for det! Tror disse endringene blir til det bedre.

Det skal bli utrolig deilig å slippe å pendle til Oslo. Mer tid med familie, penegr spart og ja, i det hele tatt.

Det blir jo rart å trene på et kjedegym igjen, men det går nok bra det også. Jeg tror de har vekter der...

De har nok vekter der óg :) Kanskje sjekke ut lokale styrkeløftklubber?

Det skulle forresten stå "Nå føler jeg meg dummere jeg også" i forrige post. Spread the stupid! IQen går ned rundt omkring i verden, så det er hveldi trendy å bli dummere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok vekter der óg :) Kanskje sjekke ut lokale styrkeløftklubber?

Det skulle forresten stå "Nå føler jeg meg dummere jeg også" i forrige post. Spread the stupid! IQen går ned rundt omkring i verden, så det er hveldi trendy å bli dummere.

n-DUMB-AND-DUMBER-large570.jpg

Hva gjelder styrkeløftklubber fant jeg en i Sande, men det blir litt langt unna. Vurderte strongmanklubb, men også litt langt unna. Søærlig når Fresh Fitness ligger fem minutter unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forpulte myndigheter med sin "åpenhet" som egentlig bare er spill for galleriet. Hemmelighold av offentlige saker og prosesser føkker opp demokratiet. Det er sikkert praktisk for The Powers That Be å holde ymse shit hemmelig, men da kan man faen ikke preike om og bejuble åpenhet samtidig. Bullshit dobbelttale.

Aftenposten: Regjeringen boikotter innsyn

Regjeringsapparatets innsats for åpenhet er på et lavmål. I sak etter sak har gravende journalister til dels store problemer med å få tilgang til offentlige dokumenter og kilder på departements- og regjeringsnivå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forpulte myndigheter med sin "åpenhet" som egentlig bare er spill for galleriet. Hemmelighold av offentlige saker og prosesser føkker opp demokratiet. Det er sikkert praktisk for The Powers That Be å holde ymse shit hemmelig, men da kan man faen ikke preike om og bejuble åpenhet samtidig. Bullshit dobbelttale.

Aftenposten: Regjeringen boikotter innsyn

Newspeak kalles det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

må plutselig løpe 2 mil i løpet av uka

det har jeg ikke tid til )-: eller vilje

+ at jeg må slutte å trene tung styrke. dritkjipt valg å ta, men tror det vil være det beste for kroppen min i lengden. Skal fortsette med chins allikevel og håpe at bicepsen min vokser :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningssenteret mitt har solgt sjelen sin... Trodde fx synes muskler er kult, og at jenter har noe i frivektsavdeligen å gjøre. Så poster de dette på face:

"Nå er vi i full gang med "Missetrening"! Du kommer i bikiniformen, uten å få for definerte muskler!"

Så skuffet...

Haha, må jo bare le :p tåpelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningssenteret mitt har solgt sjelen sin... Trodde fx synes muskler er kult, og at jenter har noe i frivektsavdeligen å gjøre. Så poster de dette på face:

"Nå er vi i full gang med "Missetrening"! Du kommer i bikiniformen, uten å få for definerte muskler!"

Så skuffet...

Det står da strengt tatt ikke at det er forbeholdt jenter? ;)

Jenter i frivekt, gutter i bikiniform. Du er så låst i kjønnsnormene, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står da strengt tatt ikke at det er forbeholdt jenter? ;)

Jenter i frivekt, gutter i bikiniform. Du er så låst i kjønnsnormene, ass.

My bad!

Burde strengt tatt hatt med hele innlegget, for videre hadde man blinket til en missekandidats blogg og trening med en fx-pt. I tillegg var hun avbildet. Men det betyr selvsagt ikke at bikiniform kun er for jenter! Hurra for mankini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Albuen min knekker jævla høyt når jeg strekker den ut, etter å ha hatt den i ro for lenge. Kroppen min bare .. sier nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...