Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal straks på jobb og lage lunch til 120stk :cool:

Heia heia! Nok kaffe og effektiv MEP fikser biffen.

Min egen dagens negative; Sitter midt i enzymforelesning og det eneste jeg klarer å samle tankene rundt er hvor lyst jeg har til å dra hjem og prøve ut noen tanker rundt scones/kanelboller/biscuits.

Men jeg kan jo ikke; denne uka går med til skole,trening og bergenstur på fredag.

Æsj:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldrene mine liker meg ikke og gir veldig klart uttrykk for det. Jeg har nettopp flyttet inn igjen med de, og er egentlig stuck med å bo her i ca. ett år. Har bare lyst til å flytte rett ut igjen. Det er så utrolig destruktivt og sårende å i det heletatt oppholde seg her. Vil bare dra, men har ingen sted å dra :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine liker meg ikke og gir veldig klart uttrykk for det. Jeg har nettopp flyttet inn igjen med de, og er egentlig stuck med å bo her i ca. ett år. Har bare lyst til å flytte rett ut igjen. Det er så utrolig destruktivt og sårende å i det heletatt oppholde seg her. Vil bare dra, men har ingen sted å dra :cry:

Bo på gymmet! Gymmet er din venn :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt på meg ansvaret for å stå for varmmat til alle som jobber på Nasjonalt Utstyrsfritt, som blir rundt... 250 personer i worst case scenario,uten helt å tenke over hvor mye jobb det egentlig blir.

Samtidig skal jeg selv løfte en av dagene. Kommer til å bli... travelt.

LFG epic raid - potetskrellers needed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt på meg ansvaret for å stå for varmmat til alle som jobber på Nasjonalt Utstyrsfritt, som blir rundt... 250 personer i worst case scenario,uten helt å tenke over hvor mye jobb det egentlig blir.

Noen som vil hjelpe meg skrelle poteter? :)

Det er jo kult :D Liker å skrelle poteter, rart nok. Bor nok litt langt unna, though!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt på meg ansvaret for å stå for varmmat til alle som jobber på Nasjonalt Utstyrsfritt, som blir rundt... 250 personer i worst case scenario,uten helt å tenke over hvor mye jobb det egentlig blir.

Samtidig skal jeg selv løfte en av dagene. Kommer til å bli... travelt.

LFG epic raid - potetskrellers needed.

Jeg kommer :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...