Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Jeg har altfor mange ting, og det er et helvetes prosjekt å få pakket alt sammen i bilen sånn at det fortsatt er plass til meg og bikkja. Jeg skal ALDRI flytte igjen (eller i hvert fall kvitte meg med alt unødvendig krims krams først). Arg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Praktisk eksamen, er så sykt nervøs.
Er det i morgen?? Masse lykke til, er ikke i tvilm om at du nailer det:-)

og ... tips fra en gammel student: ta deg HElT fri dagen før, ect les litt på morgenkvisten, men utover dagen får du mye igjen for å senke skuldrene og gjøre noe annet. Hjernen bearbeider mer stoff enn du tror, selv når du ikke leser. Jeg har iallfall erfart å prestere best de gangene hvor jeg tok helt fri dagen før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Er det i morgen?? Masse lykke til, er ikke i tvilm om at du nailer det:)

og ... tips fra en gammel student: ta deg HElT fri dagen før, ect les litt på morgenkvisten, men utover dagen får du mye igjen for å senke skuldrene og gjøre noe annet. Hjernen bearbeider mer stoff enn du tror, selv når du ikke leser. Jeg har iallfall erfart å prestere best de gangene hvor jeg tok helt fri dagen før :)

Det er om noen timer, hehe, så skal bare smålese litt på stoffet frem til det. Hadde eksamen i går også, så kjenner at kroppen er litt sliten nå - men det får bare gå :) Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherrejessufaderda. Gårdagens gruppetime gjør at jeg i dag ikke klarer å ha hælen helt i bakken uten å få krampe ... Gange med tåhev er nytt for meg. Hngh!

All erfaring tilsier jo også at dag to i er verst, så tror kanskje jeg må trene i høye hæler i morgen.

Fokusere litt mer på å tøye leggmusklene fremover kanskje, ja. Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli skikkelig forelska - i helt feil person. Beste sexen jeg har hatt, men han er 20 år eldre enn meg, og det kommer aldri til å bli noe mer enn bare sex. Og han har meg totalt rundt lillefingeren...

Så jeg bytter på å ha sommerfugler i magen og å være lei meg :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ... tips fra en gammel student: ta deg HElT fri dagen før, ect les litt på morgenkvisten, men utover dagen får du mye igjen for å senke skuldrene og gjøre noe annet. Hjernen bearbeider mer stoff enn du tror, selv når du ikke leser. Jeg har iallfall erfart å prestere best de gangene hvor jeg tok helt fri dagen før :)

Alle lærer forskjellig. Jeg gjør det utvilsomt best om jeg sprengleser dagen før. Gjerne helt frem til timen før eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...