Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har flyttet hjem til foreldrene i en periode, og jeg hater hver sekund av det :mad: Ikke bare må jeg faktisk betale "leie" for å få bo hjemme (selv om jeg ikke bodde en dag over 18-årsdagen hjemme), men jeg må også finne meg i uendelig med idioti. Som f.eks søsteren min som er Prinsesse Vil-ikke og får "spesialmiddag" hver dag og får dessert HVER FORBANNA DAG selv om hun ikke spiser opp middagen sin engang. Hun er MYE yngre enn meg, det skal sies. Og hennes ord er lov.

Gleder meg så sinnsykt mye til å flytte ut igjen, men nå må jeg holde ut med dette tullet til slutten av august først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flyttet hjem til foreldrene i en periode, og jeg hater hver sekund av det :mad: Ikke bare må jeg faktisk betale "leie" for å få bo hjemme (selv om jeg ikke bodde en dag over 18-årsdagen hjemme), men jeg må også finne meg i uendelig med idioti. Som f.eks søsteren min som er Prinsesse Vil-ikke og får "spesialmiddag" hver dag og får dessert HVER FORBANNA DAG selv om hun ikke spiser opp middagen sin engang. Hun er MYE yngre enn meg, det skal sies. Og hennes ord er lov.

Gleder meg så sinnsykt mye til å flytte ut igjen, men nå må jeg holde ut med dette tullet til slutten av august først...

Føler med deg.. Hang in there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er snart ferdig med en bachelor i psykologi, og skulle da søke meg inn på en master i joint sports psychology som skulle STARTE NÅ ETTER SOMMEREN. Forelesere / de ansvarlige for den nye linjen hadde lovnader om at jada dette her blir bra og det blir osv og at søknadsfristen skulle være i juni, så jeg og andre som ville gå den nye masteren søkte ikke på noe annet ettersom alt var "satt i sten"... fikk beskjed igår (etter at søknadsfristen på alt annet kult er gått ut) at utdanningsplanen for joint sports psychology ble IKKE GODKJENT av utdanningsdirektoratet eller noe sånt, og derav ingen oppstart før i 2016... Heia ufrivillig friår.
:arghh::banghead::wtf:

(prøver og se lyst på det i og med at jeg kan få meg fagrelatert arbeidserfaring det neste året og kanskje ta opp noen fag osv, da dette var plan B om jeg ikke skulle komme inn, men fortsatt surt at det kom info om det så sent!) Faglæreren beklaget seg osv, men hjelper ikke så mye for oss stakkars sjeler som var innstilt på og gå den nye masteren til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Runde to med influensa, denne gangen midt i uka, så da måtte jeg holde meg borte fra jobb, for faen. Debuterte på trening, klarte ikke løfte i det hele tatt. Hakke trent på 4 dager nå. Svetta driver, så jeg har trøstet meg med sjokkis og ekstreme mengder vaffel, VAFFEL? Rettferdiggjort meg med at jeg ikke skulle tape vekt/muskelmasse - slå den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...