Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spørst vel hva du bruker pcn til? skal du surfe og sånt- like greit med en pc, har du extra tusen lapper på lager så svir du av dem på en mac, slik at du vet at du har en MAC- da sheeeet:wtf:

er det bare generell surfing og sånt... blir det samme som Android vs Iphone :p

for min del er det snakk om money spendin;)

Takk, kommer nok til å bruke den til det du nevner ovenfor:cool: . Kjøper ny nå i forbindelser med studier og jobb, og har fått anbefalt mac, men hvis pc er like bra så er jo det billigere (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

revnet på begge hendene, albuen og skuldren i dag - dvs at tskjorten min ble gjennomtrukket av ikke bare svette, men også blod. fikk pene sår på beina, og på den andre skuldren.

ser faen ut som om jeg har blitt mishandlet, for jeg har blåmerker på armene også. )-:

Hardcore as farq!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært sammen med mannen i 8 år. Den første tiden kunne jeg sitte og SE på at han spilte i flere timer. Hva tenkte jeg med liksom??

HVA i pokker skal jeg gjøre med denne dataskjermen jeg har giftet meg med? Er dere gutter virkelig så dumme at dere gidder å høre på at vi damer MASER og MASER og MASER om det samme hele tiden???

Kan jo begynne å LURE noen ganger.

Takk for klemmen, det trengte jeg VIRKELIG nå!<3 Får ikke sove før jeg har fått ut litt sinne !

Funnet deg en "trenings-gamer"? *Følger med på utfallet her*

Hadde selv blitt relativt provosert om ting hadde blitt nedprioritert pga gaming... uff... Lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipp håret og skaff deg en jobb? :p

Rykk inn i militæret, det hadde jeg gjort. (igjen.)

Har klippet håret..

Kom tilbake fra halvaen uke ferie (helt ødelagt etter Hove og Palmesus)...

Kommer ikke inn i militæret grunnet kneskade.

Problemet er jo å finne ut hva jeg vil jobbe med de neste årene da ^_^ Og så har jo selvfølgelig økonomien og en del å gjøre med hva en skal jobbe med :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet deg en "trenings-gamer"? *Følger med på utfallet her*

Hadde selv blitt relativt provosert om ting hadde blitt nedprioritert pga gaming... uff... Lykke til iallefall :)

Hehe. Vi finner ut av det. Er bare at til tider renner det bare over for meg. Begeret er temmelig fullt, sant, så da trengs det ikke noe mer enn en liten dråpe ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Vi finner ut av det. Er bare at til tider renner det bare over for meg. Begeret er temmelig fullt, sant, så da trengs det ikke noe mer enn en liten dråpe ... ;)

Mhm, kjenner meg igjen i den.. problemet er om det er veldig mange småting som konstant er det.. da skal det lite til før begeret renner over.. og da kommer den "ekstra dråpen" veldig ofte :-P

Du får koble deg opp til routeren og endre passordet ;) Og la han få passordet hver dag når han er ferdig med alle oppgavene han skal ha unnagjort :-P *Parenting level 10000* ;)

post-26841-14440984087347_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er syden ute, og jeg sitter inne og (prøver å) skrive master, alt for varmt, alt for lite oksygen i lufta, og jeg skulle aller helst vært på fjellet eller på sjøen. Fri i ettermiddag/kveld sa du? Nei, for jeg må levere utkast innen i morgen tidlig, og har alt for mye igjen å gjøre. Kan heller ikke sitte ute og skrive for da blir jeg kokt i hodet og får i alle fall ikke gjort noe. *sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er syden ute, og jeg sitter inne og (prøver å) skrive master, alt for varmt, alt for lite oksygen i lufta, og jeg skulle aller helst vært på fjellet eller på sjøen. Fri i ettermiddag/kveld sa du? Nei, for jeg må levere utkast innen i morgen tidlig, og har alt for mye igjen å gjøre. Kan heller ikke sitte ute og skrive for da blir jeg kokt i hodet og får i alle fall ikke gjort noe. *sutre*

*trøstepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, kjenner meg igjen i den.. problemet er om det er veldig mange småting som konstant er det.. da skal det lite til før begeret renner over.. og da kommer den "ekstra dråpen" veldig ofte :-P

Du får koble deg opp til routeren og endre passordet ;) Og la han få passordet hver dag når han er ferdig med alle oppgavene han skal ha unnagjort :-P *Parenting level 10000* ;)

[ATTACH=full]146494[/ATTACH]

SÅ SMART :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta ut den ene piercingen fra øret pga arrvev og skjevt hull :( Krysser fingrene for at det gror fort sånn at jeg kan ta nytt igjen! Er blitt litt glad i piercingene mine.. (kleint men sant)

Haha true story.. Tok fler hull i ørene i ferien, og plutselig ble det ene betent. Jaja tenkte jeg, vasket og smurte over hele med den geleen. Dagen etter hadde øret slukt øredobben inn, fikk panikk men etter en times tid klarte jeg å dytte ut igjen. Tenkte å ta den helt ut etter det, men låsen sitter fast.. Er helt bra igjen nå da men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha true story.. Tok fler hull i ørene i ferien, og plutselig ble det ene betent. Jaja tenkte jeg, vasket og smurte over hele med den geleen. Dagen etter hadde øret slukt øredobben inn, fikk panikk men etter en times tid klarte jeg å dytte ut igjen. Tenkte å ta den helt ut etter det, men låsen sitter fast.. Er helt bra igjen nå da men :)

hehe det skjedde med mitt nederste hull også. Rensa bak og plutselig forsvant den. Fikk helt panikk, men greide å dytte den ut igjen. Komisk nok er det det øverste jeg måtte ta ut nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...