Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle få besøk i går som ble flyttet til i dag, så ble det plutselig flyttet til i morgen - og grunnene er gyldige, så jeg kan ikke surke heller. Så jeg surker her. :unsure:

Derfor is og Prison Break, som nevnt i dagens glade.

Prison Break og is er virkelig innafor! Hadde jeg bodd nærmere og vært invitert, så hadde jeg tatt turen :D Gjør det beste ut av kvelden og kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært syk i en uke, det har vært sinnsykt varmt og fint vær ute hele den uka... Jeg har hatt feber, noe som gjør livet enda varmere (eller plutselig iskaldt, ja jeg har sitti under pledd tidvis)...trodde jeg var på bedringens vei på onsdag, torsdag når jeg våkna kjentes det ut som noen hadde angrepet halsen og lungene mine med rivjern. Livet</3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk i en uke, det har vært sinnsykt varmt og fint vær ute hele den uka... Jeg har hatt feber, noe som gjør livet enda varmere (eller plutselig iskaldt, ja jeg har sitti under pledd tidvis)...trodde jeg var på bedringens vei på onsdag, torsdag når jeg våkna kjentes det ut som noen hadde angrepet halsen og lungene mine med rivjern. Livet</3

Åååh... Kjenner meg så igjen! Har ligget med halsbetennelse/feber/forkjølelse faenskap siden torsdag. Finvær og hyttetur og resten dro og bada, mens det eneste jeg orka var å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Fikk akkurat ukens programmer av Mauricio. "Dette er en monsteruke", og jeg tror han prøver å ta livet av meg

Igjen

15min longcycle med 2 x 14 ;_;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en alvorsprat av Ojive!! Jeg er fortsatt snusfri (1 uke, hipp hurra), men har tillatt meg selv å spise matvarer jeg vet ikke er bra for meg. Det er så tullete, og jeg kjenner til konsekvensene.. :(

Se heller det positive i det, du har slutta å snuse ! :D :D Flinke du! Ikke vær for streng med deg selv, det er bare en periode, og det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se heller det positive i det, du har slutta å snuse ! :D :D Flinke du! Ikke vær for streng med deg selv, det er bare en periode, og det går over :)

Tusen takk for gode ord på morgenkvisten! :love: Jeg er faktisk utrolig stolt over meg selv, nå har jeg vært snusfri i åtte dager ;) Men, kostholdet har sklidd ut en periode nå, så må skjerpe meg litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...