Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DAYEM SON! på vei hjem fra jobb (00.30) cruiser fra Vestby til Fredrikstad -E6( den strakaste veii) ligger i 110 km/t.. rett etter avkjørsel til Ryggeflyplass.... får eg et øye på en føckings idiot som skal krysse E6!!!!!!! til fots!!!!! i berusa tilstand.....når det er en helvettes bru OVER e6- 15 meter fra der han stod!!!!! heldigvis så er eg obersvant når eg kjører på e6. høgga bremsen and called the 5-O on that bitch! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en utrolig tøff prøve til tålmodigheten min, stod såvidt, ble i går truffet av tomkasser(bruskasser) når ene truckføreren klarte å bekke de, så en rad med 1,5l tomflasker som raste. Så klarte å slå ihjel hånda oppå ett dørhåndtak i ett forsøk i å hoppe ned en liten trapp i full fart, den er herved skamslått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å skrive masteroppgave, og som om det ikke er nok at jeg må bruke sommeren min på det og samtidig sjonglere jobb og flytting, så er jeg syk. Eller, den j….. allergien får meg til å føle meg syk. Pottetett i hode og nese, trøtt og sliten. Klarer ikke konsentrere meg. 6 uker til levering, jeg må være flyttet ut av studentboligen om under 4 uker (aner ikke hvor jeg skal flytte til heller), og alt for mye jobb. Gleder meg til september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...