Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra! Hvilke senter trener du på? :)

Crossfit Kristiansand :). Vannkoppene har tørka inn nå, så jeg er ikke smittsom lenger altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, godt du er ferdig med det i alle fall!! Aldri igjen ;) Hehe, så da kan du bevege deg trygt på trening igjen. Aha, jeg har vel sagt til Steve at jeg skal komme på en prøve time siden de åpnet :p

Såpass ja :). Det er 3 år siden de åpna, så da er det på tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilbake bilen fra service og EU - kontroll på fredag. Null feil og null hull.

Kjører bilen for tredje gang siden da i dag, en kjapp tur ned til byen. Startet opp kjerra etter unnagjort shopping ,og nå vibrerer hele bilen som en illsint dildo, og gassen gir knapt nok noe respons når den trykkes inn.

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tilbake bilen fra service og EU - kontroll på fredag. Null feil og null hull.

Kjører bilen for tredje gang siden da i dag, en kjapp tur ned til byen. Startet opp kjerra etter unnagjort shopping ,og nå vibrerer hele bilen som en illsint dildo, og gassen gir knapt nok noe respons når den trykkes inn.

Hurra!

Bensinpumpa? Hørtes sånn ut da vår var gåen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, LeanMachine, so here it goes.. Haha, det var som forventet (og nødvendig). På 5 mnd har jeg har lagt på rundt 4 kg, og økt fettprosenten med ca.7% (Den var tidligere på skremmende 5%). Dette var ikke overraskende, og jeg tar det med knusende ro. Men, det jeg synes er kjipt er at muskelmassen er på det samme, til tross for tyngre løft enn noen gang?!? Som jeg skrev i går, det er nå det blir gøy fremover. Jeg føler meg bedre rustet til trening og energinivået er mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, LeanMachine, so here it goes.. Haha, det var som forventet (og nødvendig). På 5 mnd har jeg har lagt på rundt 4 kg, og økt fettprosenten med ca.7% (Den var tidligere på skremmende 5%). Dette var ikke overraskende, og jeg tar det med knusende ro. Men, det jeg synes er kjipt er at muskelmassen er på det samme, til tross for tyngre løft enn noen gang?!? Som jeg skrev i går, det er nå det blir gøy fremover. Jeg føler meg bedre rustet til trening og energinivået er mye bedre :)

Neimen så bra da (y) Du blir sterkere og hvis den var på 5 % ( :eek:) så vil jeg ikke tro det er så farlig! Good job! Er alltid moro å bli sterkere, det er jo såååå motiverende :) Flink du er :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen så bra da (y) Du blir sterkere og hvis den var på 5 % ( :eek:) så vil jeg ikke tro det er så farlig! Good job! Er alltid moro å bli sterkere, det er jo såååå motiverende :) Flink du er :cat:

5% er ikke bra. Enkelt og greit :) Men, nå må jeg gjøre noe. Jeg kan ikke ta en ny inbody test om et halvt år og øke like mye i vekt/fett. Evaluere treningen og kostholdet. Jeg trenger ikke lenger spise for vektoppgang, men heller vedlikehold eller et moderat overskudd ;) Du er god. Tusen takk for gode ord! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5% er ikke bra. Enkelt og greit :) Men, nå må jeg gjøre noe. Jeg kan ikke ta en ny inbody test om et halvt år og øke like mye i vekt/fett. Evaluere treningen og kostholdet. Jeg trenger ikke lenger spise for vektoppgang, men heller vedlikehold eller et moderat overskudd ;) Du er god. Tusen takk for gode ord! (y)

Kommenterer igjen jeg. :p 4 kg på et halvt år er ikke mye. Hørtes ut som det er snakk om 20 kg+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ser jeg, men er den testen 100% korrekt da?

De skal være ganske nøyaktige! Det var samme PT som foretok målingene, og han har sett meg på trening. Han kunne ikke forstå at jeg ikke hadde økt i muskelmasse. Han nevnte også noe om at jeg hadde mindre vann på den siste målingene, og at det kunne påvirke muskelmassen (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg får satse på at du har rett, ikke spesielt nøyaktig, men det var under de samme forholdene :p

Kan ikke måles med DXA eller undervannsmålinger. F.eks så er det en ganske stor forskjell om du måler før eller etter du har trent :o!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...