Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gikk med på intervju i lokalavisa anngående fortiden min med anoreksi og blogging om dette. Tidenes VÆRSTE bilde på forsiden..mn d klarer jeg å le av. Meeeen... overskriften er "Anorektiske Marte Haga ....." kunne de ikke bare skrevet navnet?? Poenge er jo at jeg ikke lenger er anorektisk...blaah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hett" :p Lite action akkurat på mitt rom, så er nok annen varme som er verst der. Hehe Men ja, det var en god ide, vinduet står jo helt oppe, men kommer lite frisk luft inn. Hva koster en vifte? Bråker det?

Tror jeg betalte ca 800 på Bauhaus, den er ganske fin i designet med lampe i midten. Går helt stille, og om vinteren ka man snu retningen slik at den sirkulere den varme luften ned fra oppunder taket. Mener å huske at jula.no selger en til ca 500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til Brasil i morgen. For å frontloade litt nye bekjentskaper lastet jeg ned en app som trikser med GPS-posisjonen og tok i bruk Tinder igjen etter en lang periode av kjøret. Dette skulle jeg fort angre på. Etter litt kjapp swiping rister telefonen bortover pulten av maniske brassedamer som går amokk, overoppheter og går tom for strøm. Sony Xperia Z2 tåler ikke gale brasilianere og 30 graders innetemperatur. :v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Droppa dagens trening, møtte opp, men det var bare stopp. Kjørt litt tunge økter i det siste. Men dette var nederlag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...