Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig å finne noe negativt når jeg akkurat har posta i dagens glade... men å oppdage at halve posen med moreller var halvråtne, rett etter at jeg gikk ut av butikken... da ble jeg kjempefornøyd og varm i hjertet og gikk inn igjen med dem. Burde selvsagt ha sjekket bedre selv, men sånt råtner jo ikke på en halv dag i butikken.. de var jo tilogmed kalde, så de kom fra kjøl.

Kiwi selger mye drit, synes jeg. Får handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over tre kattunger på fire-fem uker som var sammen med en svært menneskesky kattemor da jeg gikk hjem fra trening. Å være alene med en sky kattemor, å ha lært hennes usikre atferd og hennes menneskefrykt, å ha vært uten menneskelig sosialisering de første fem ukene av livet, er ensbetydende med døden selv om man er en liten og nusselig pelsdott. Foreløpig skal jeg sette ut mat hver kveld, håpe at de holder seg i området, og når kølisten på fangefeller er kortere, og når de kanskje er fanget, skal de vurderes og sjekkes. Kanskje kan en av dem leve, kanskje må alle dø. Kanskje blir de gående alene til de dør av frost eller tørste til jul.

Jeg hater at folk tror, og forventer, at frivillige organisasjoner skal, eller kan, ta konsekvensene av all ansvarsløsheten deres. Jeg hater at det alltid kommer solskinnshistorier om kattunger som ble dumpet og som nå kommer til et godt hjem, jeg hater at folk tar i mot huskatter gratis og dermed understøtter "men jeg får jo gitt bort alle"-tankegangen, som er årsaken til all denne elendigheten, og jeg hater at media fokuserer på happy endings. For hver happy ending, er det hundre avlivede, tusen lidende, og en million for mange. Det gjør like vondt hver gang det eneste verdige jeg kan tilby en katt, er å dø.

Fuck you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over tre kattunger på fire-fem uker som var sammen med en svært menneskesky kattemor da jeg gikk hjem fra trening. Å være alene med en sky kattemor, å ha lært hennes usikre atferd og hennes menneskefrykt, å ha vært uten menneskelig sosialisering de første fem ukene av livet, er ensbetydende med døden selv om man er en liten og nusselig pelsdott. Foreløpig skal jeg sette ut mat hver kveld, håpe at de holder seg i området, og når kølisten på fangefeller er kortere, og når de kanskje er fanget, skal de vurderes og sjekkes. Kanskje kan en av dem leve, kanskje må alle dø. Kanskje blir de gående alene til de dør av frost eller tørste til jul.

Jeg hater at folk tror, og forventer, at frivillige organisasjoner skal, eller kan, ta konsekvensene av all ansvarsløsheten deres. Jeg hater at det alltid kommer solskinnshistorier om kattunger som ble dumpet og som nå kommer til et godt hjem, jeg hater at folk tar i mot huskatter gratis og dermed understøtter "men jeg får jo gitt bort alle"-tankegangen, som er årsaken til all denne elendigheten, og jeg hater at media fokuserer på happy endings. For hver happy ending, er det hundre avlivede, tusen lidende, og en million for mange. Det gjør like vondt hver gang det eneste verdige jeg kan tilby en katt, er å dø.

Fuck you.

*største sympatiliken noensinne *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens påforhåndsnegative/morgendagens negative; det skal være fest i huset i kveld, så jeg kommer til å bli holdt våken fra rundt.. Ett? Til antakeligvis fem-halv seks, fordi ene kokken akkurat har kommet igjennom tolv dager med jobb i strekk og nå endelig får seg en fridag.

Og hvordan bedre å feire enn å gå full retard på trønderfylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens påforhåndsnegative/morgendagens negative; det skal være fest i huset i kveld, så jeg kommer til å bli holdt våken fra rundt.. Ett? Til antakeligvis fem-halv seks, fordi ene kokken akkurat har kommet igjennom tolv dager med jobb i strekk og nå endelig får seg en fridag.

Og hvordan bedre å feire enn å gå full retard på trønderfylla?

If you can't beat them, join them?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifte i taket på soverommet, deilig når det er tropenetter, eller bare hett...

"Hett" :p Lite action akkurat på mitt rom, så er nok annen varme som er verst der. Hehe Men ja, det var en god ide, vinduet står jo helt oppe, men kommer lite frisk luft inn. Hva koster en vifte? Bråker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...