Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil egentlig bare grine!

Jeg ble avhengig av fishermans friend når jeg slutta.. vet andre som starta å knaske hinsides mye gullerøtter :-P

Men funka iallefall for meg å finne en eller annen form for "erstatning" til noe å finne på, hver gang jeg kjente suget.

Men så er jo jeg et dårlig eksempel, for etter 3 mnd fri, så starta jeg igjen :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skaff deg maur"spray" eller noe slikt ASAP

Satte ut Nippon som de angivelig skal ta med tilbake til tua, men etter et par timer fikk jeg noia og hentet industristøvsugeren (die muthafucka, die!):devil:

Har aldri opplevd lignende, virker som det er varmen som har fått dem til å sverme eller flytte på seg. Er de der fortsatt i morgen så blir det kjøpt inn spray!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte ut Nippon som de angivelig skal ta med tilbake til tua, men etter et par timer fikk jeg noia og hentet industristøvsugeren (die muthafucka, die!):devil:

Har aldri opplevd lignende, virker som det er varmen som har fått dem til å sverme eller flytte på seg. Er de der fortsatt i morgen så blir det kjøpt inn spray!

Har hatt det sånn noen ganger på hytta, det er helt JÆVLI! også er det så syyykt kvalmt og ekkelt. Man må nesten forebygge, å ta de FØR de kommer, da blir det ikke så ille. Føler med deg! Håper de blir borte ASAP!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det sånn noen ganger på hytta, det er helt JÆVLI! også er det så syyykt kvalmt og ekkelt. Man må nesten forebygge, å ta de FØR de kommer, da blir det ikke så ille. Føler med deg! Håper de blir borte ASAP!!!!!!!!!

Fikk problemer med maur etter at kommunen gravde opp fortauet på utsiden, men har ikke sett en maur på flere år etter det. Burde nok ha satt ut lokkebokser, for de har tydeligvis overlevd. Heldigvis så har de ikke kommet seg inn i andre rom, for får jeg de på kjøkkenet, så får jeg noia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk problemer med maur etter at kommunen gravde opp fortauet på utsiden, men har ikke sett en maur på flere år etter det. Burde nok ha satt ut lokkebokser, for de har tydeligvis overlevd. Heldigvis så har de ikke kommet seg inn i andre rom, for får jeg de på kjøkkenet, så får jeg noia!

Det er absolutt det kvalmeste ekleste jeg vet! MAUR. ÆSJ. Får helt noia bare av å tenke på at de kryper................. :depressed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Fikk problemer med maur etter at kommunen gravde opp fortauet på utsiden, men har ikke sett en maur på flere år etter det. Burde nok ha satt ut lokkebokser, for de har tydeligvis overlevd. Heldigvis så har de ikke kommet seg inn i andre rom, for får jeg de på kjøkkenet, så får jeg noia!

Små vandrende protein bomber TEW;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEW Nippon tar evigheter før det funker da.. men fungerer sånn "ok'ish", Selv er jeg veldig fan av innsektsspray + lighter.. :-P hahaha ^_^

Ellers er det bare å vaske hele badet (så fort du har støvsugd unna driten), .. :D Lykke til !

Innsektsspray og lighter? Hvorfor får jeg assosiasjoner til Aliens filmene?:blackalien:

98% av småjævlene er borte i dag, Har lest meg litt opp på kraplylene, og det er vist fordi de svermer at de har kommet inn, uansett så dør vist hanmaurene etter å ha fått seg et nypp, så de fikser seg selv. Har også strødd ut litt annen mauergift for å, sørge for at de ikke slå seg ned permanent. De har vist kommet inn igjenom en ventilasjonsluke på vinduet.

Små vandrende protein bomber TEW;)

Har spist maur, skikkelig store spesial importert fra Madagaskar. Riktignok med et tykt lag sjokolade, men fortsatt maur. Yummy:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Innsektsspray og lighter? Hvorfor får jeg assosiasjoner til Aliens filmene?:blackalien:

98% av småjævlene er borte i dag, Har lest meg litt opp på kraplylene, og det er vist fordi de svermer at de har kommet inn, uansett så dør vist hanmaurene etter å ha fått seg et nypp, så de fikser seg selv. Har også strødd ut litt annen mauergift for å, sørge for at de ikke slå seg ned permanent. De har vist kommet inn igjenom en ventilasjonsluke på vinduet.

Har spist maur, skikkelig store spesial importert fra Madagaskar. Riktignok med et tykt lag sjokolade, men fortsatt maur. Yummy:D

Ser man det ja. Herren er VIRKELIG en sann gourmet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...