Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Jeg betalte rundt 15.000 da jeg gikk fra blodrødt til blondt. :) Just sayin'. Rødt er en bitch å få ut.

så med mindre jeg skaffer meg en rik kjekkas så er løpet kjørt her, for å si det sånn.

redhead 4evahhh osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så med mindre jeg skaffer meg en rik kjekkas så er løpet kjørt her, for å si det sånn.

redhead 4evahhh osv.

Haha, pretty much.. Det ødela også håret mitt (les: veldig). Jeg gikk fra blodrødt til blondt på kanskje 3 mnd, og fra blond til hvitt/lilla/grått på et par mnd til. Det sliter LATTERLIG på håret å opprettholde en iskald lillafarge, selvom det er insane fint :(

Dagens negative,

savner å ha hvitt hår. Og rødt. BitchProblems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

har ikke fått lov til å løfte tungt denne uken og jeg føler meg så .. tynn ): kjedelig, vil løfte tungt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Red is goooorgous!

Er det ikke du som elsker jenter med blondt hår og flette, 'a?

Kommer garantert til å ha krefter til å løfte enda tyngre enn før når du kommer igang igjen etter deload. No worries

Føler at jeg har mistet all styrke - men det er ikke mulig på en uke, er det vel? eh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Drittlei kjemi, konstant puggehodepine siden lørdag.

(Heldigvis har jeg det nye albumet til architects = eargasm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...