Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har vært hos kiropraktor for håndleddet, og massør cuz awesome. Fått beskjed om betennelse i håndleddet og benkeforbud i "flere måneder" og maks fokus på opptrening av øvre rygg. Double bodyweight pendlay rows,here i Come.

Aurelius: Gjør en ibuprofen-kur. Max dose (400mg fire ganger om dagen) i fem dager. Kan gjøre underverker for inflammasjon.

Kan evt anbefale Naproxen Mylan (medikament mot menstruasjonssmerter). Det virker også fantastisk på inflammasjon og funka veldig bra for meg :).

Ellers må du slutte på å ta power cleans og ta imot med hendene Aurelius (stanga skal lande på skuldrene) ;). Det var sånn jeg fikk håndleddskade (ganglion).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelius: Gjør en ibuprofen-kur. Max dose (400mg fire ganger om dagen) i fem dager. Kan gjøre underverker for inflammasjon.

Fikk beskjed av legen at over kortere perioder er det helt kurant å ta større doser.. mye verre å gå på "maxdose" i ukes/månedsvis enn en litt høyere dose i 4-5 dager ! (såfremst man har normal leverfunksjon og unngår alkohol og, ja faktisk, ekstreme mengder protein)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan evt anbefale Naproxen Mylan (medikament mot menstruasjonssmerter). Det virker også fantastisk på inflammasjon og funka veldig bra for meg :).

Ellers må du slutte på å ta power cleans og ta imot med hendene Aurelius (stanga skal lande på skuldrene) ;). Det var sånn jeg fikk håndleddskade (ganglion).

Skal gjøre mitt beste for å kutte ut cleans med jallagrep ja,ikke et hardt valg!;) får man kjøpt Naproxen på apotek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er så inn i gamperæven trøtt.Hdde ein dårleg dag i går, så eg skulle berre ta ein liten whisky for å muntre meg opp. Det gjekk som det måtte gå, så no er eg som sagt grisetrøtt og tung i hodet.

Heldigvis skjer det ingenting på jobben og dagleg leiar er på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre mitt beste for å kutte ut cleans med jallagrep ja,ikke et hardt valg!;) får man kjøpt Naproxen på apotek?

Det er et respetfritt legemiddel som du får kjøpt på apoteket ja! :). Bare følg anbefalt dosering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@ Tronaldo uten mellomrom = Tronaldo :)

Takk, PhoenixCircle :)

Kan evt anbefale Naproxen Mylan (medikament mot menstruasjonssmerter). Det virker også fantastisk på inflammasjon og funka veldig bra for meg :).

Aurelius: Gå på apoteket og si at du har fått beskjed fra noen på Internett om at du trenger medisin mot menssmerter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Føler jeg gjøre mer kjemi, men; jeg har gjort alle oppgavene for kap 8, og jeg har lest mye. Ingen oppgaver --> ikke mer å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at eg i dag er utruleg oppgitt over folk som har noko å utsette på nesten ALT.

- Folk går feil kledd, har rar frisyre, gjer merkelege ting, pratar rart, har skrivefeil, et feil, festar for mykje/lite, er feite, er for tynne, har dårleg musikksmak, er sjølvopptekne, feil interesser, feil sminke, for femi osv, osv, osv.!! Det tek ingen ende jo!:eek:

...Er det så vanskeleg for folk å innfinne seg med at folk er forskjellege?:grumpy:

Om folk ikkje gjer AKKURAT slik som du meinar dei bør og skal gjere, så treng du vel ikkje å lage stort oppstyr av det? Optimisme pleier ikkje å skade.

Vanlegvis overser eg sånne ting, men no måtte eg berre få det ut. Sjølv om eg føler at det er litt sjølvmotseiande å ta det opp:p ..lagar i det minste ikkje ein heil haug forskjellege trådar om bagatellar:whistle:

(kan legge til at eg ikkje siktar til noken spesefikk person, men folk generelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, passer perfekt med et nynorsk innlegg rett over når jeg skal klage på nettopp det: Nynorsk.

Jeg personlig kan ikke fordra å lese tekst på nynorsk, det er direkte stygt for øynene og når jeg leser det i hodet mitt blir det enda styggere. Jeg hopper lett over alle innlegg og avisartikler som er skrevet på nynorsk eller dialekt. De samme personene har også en lei vane med hyppig bruk av smileys, store bokstaver, understreking, gjentakende tegnsetting også videre. Det verste er egentlig det nevnte over heller, men at de som bruker skriftmålet skal dytte dette ekle språket ned i halsen på andre som spydde så fort vi så nynorskboka på ungdomskolen.

Leste også en studie her på at å snakke og skrive nynorsk sinker karrieren din. Godt. Kanskje folk slutter med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at eg i dag er utruleg oppgitt over folk som har noko å utsette på nesten ALT.

Ah, passer perfekt med et nynorsk innlegg rett over når jeg skal klage på nettopp det: Nynorsk.

Jeg personlig kan ikke fordra å lese tekst på nynorsk, det er direkte stygt for øynene og når jeg leser det i hodet mitt blir det enda styggere. Jeg hopper lett over alle innlegg og avisartikler som er skrevet på nynorsk eller dialekt. De samme personene har også en lei vane med hyppig bruk av smileys, store bokstaver, understreking, gjentakende tegnsetting også videre. Det verste er egentlig det nevnte over heller, men at de som bruker skriftmålet skal dytte dette ekle språket ned i halsen på andre som spydde så fort vi så nynorskboka på ungdomskolen.

Leste også en studie her på at å snakke og skrive nynorsk sinker karrieren din. Godt. Kanskje folk slutter med det.

I don't even.....

Joiner Bondejenta her. Grenseløst lei av bitching. Og nå bitcher jeg selv. Fantastisk.

VPUavzE.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...