Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

vekkerklokke på en lørdag, 08:00, for å bruke dagen til å lese kjemi.

Jeg liker ikke en gang kjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å slutte med nikotinglede under leppa. Føler meg slimete (?!?!??), sliter med søvn og antar jeg kommer til å gå opp i vekt. Ellers er jeg Smilejente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må sette livet på vent i 3-5 uker pga arma. Det kjennes sånn ut, ihvertfall. 3-5 uker med totalt rideforbud, inkludert stallarbeid... Og vi fikk ny sal i forigårs, så jeg kan endelig begynne å ri igjen. Har begynt runden på å spørre folk om hjelp nå. Faen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sette livet på vent i 3-5 uker pga arma. Det kjennes sånn ut, ihvertfall. 3-5 uker med totalt rideforbud, inkludert stallarbeid... Og vi fikk ny sal i forigårs, så jeg kan endelig begynne å ri igjen. Har begynt runden på å spørre folk om hjelp nå. Faen :(

Hadde jeg vært litt nærmere skulle jeg ha tørket støv av de gamle hestekunnskapene og hjulpet deg o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11,5 timer lab torsdag, 10 timer i går, 5 timer søvn i natt og nye 8 timer lab, og jeg er fortsatt ikke ferdig. :cry: To måneder til masteren skal leveres, og jeg bør bruke noe lenger tid enn det til skriving. Har i tillegg spist ca 1 kg smågodt siden torsdag, og kostholdet ellers er rævva siden jeg er sliten og lei og ikke vil gjøre mer skole. Ikke får jeg trent noe heller, og jeg har vondt over alt etter alt for mange timer lab.

/dagens syt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...