Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har klart å miste min splitter nye mobil et eller annet sted mellom da jeg stod opp fra senga, kledde på meg, og løp til bussen. på bussen oppdaget jeg at den var vekk, aner ikke hvor den kan ha gjort av seg.

finnes det noen der ute som gidder å hjelpe meg prøve å spore den opp? pretty please? ring den på 81549300.

( du er gammel nok hvis du husker hvor man kom om man ringte hit for lengr siden)

PhoenixCircle Brokkoli

hahah sang den tilogmed inni hodet mitt ^^ nummeret jeg pleier å gi bort til innpåslitne folk på byen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nattnat kl 22.15 i går, men framleis trøy.

Fekk også beskjed av the Landlady om at internett ikkje eksister i huset før det kjem ein fyr å fikser linja på mondag.

Så det blir lite Tuba på forumet i helga :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok nattnat kl 22.15 i går, men framleis trøy.

Fekk også beskedav the Landlady om at internett ikkje eksister i huset før det kjem ein fyr å fikser linja på mondag.

Så det blir lite Tuba på forumet i helga :(

Ånei! Forumet kommer til å kollapse :cry: Flaks at jeg jobber hele helga, så slipper jeg å deppe for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...