Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er superstressa fordi jeg ikke vet nøyaktig når sykepengene kommer, og jeg har førpult mange regninger som må betales de neste dagene.

Jeg har hatt 60 kr til mat i 10 dager..(derfor jeg håper for alt i verden at sykepengene kommer i morgen)

Er i bedritent humør og enda mere stressa.

Brukte 5 timer på å knø meg ut døra for å komme meg på trening.

Var superstressa på trening fordi alt ovenfor, samt at det var mange folk på trening.

Kommer hjem og oppdager at nøkkelboksen på veggen til blokka er fjernet, og jeg har ikke direktenøkkel til døra. INGEN er hjemme i bygget. Heldigvis fikk jeg tak i ei i styret til boretslaget og fikk kode til å åpne døra.

Skal ligge å grine under dyna helt til jeg kan hente nøkkel til døra senere i kveld. Ikke min dag, eller uke. Måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig kvalm i dag og :grumpy: Følte meg helt fin frem til kl. 16, men så braket det løs i likhet med gårsdagen. Klarte ikke å spise opp hele middagen min engang selv om den var utrolig god. Så nå blir det fosterstilling i sofaen resten av kvelden (evt. til det går over). Har sovet for lite i det siste (helt ufrivillig), så det har kanskje noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke langt unna i alle fall! Jeg hadde tenkt til å surke om at mamma glemte meg av i dag, men det ble peanuts in comparison.

Hah, mamman min prøvde å prakke på meg samlivsterapi i dag. Hn syntes det har vært dårlig stemning i heimen de siste to gangene hun har vært på besøk. Hun skjønner visst ikke at det er HUN som gjør meg sur :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, mamman min prøvde å prakke på meg samlivsterapi i dag. Hn syntes det har vært dårlig stemning i heimen de siste to gangene hun har vært på besøk. Hun skjønner visst ikke at det er HUN som gjør meg sur :hungry:

Mamman din slår mamman min. Men kanskje pappan min slår pappan din?

Jeg har cirka 200kcal igjen i dag fordi jeg har spist litt for godt til nå :p What to eat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman din slår mamman min. Men kanskje pappan min slår pappan din?

Jeg har cirka 200kcal igjen i dag fordi jeg har spist litt for godt til nå :p What to eat?

Om det er om å gjøre å ha grei pappa, så tror jeg du vinner ihvertfall!!! :hungry:

Jeg lagde granola nå, og hadde det til mager kesam. No idea på kaloriinnholdet, men brukte havregryn, solsikkekjerner og sesamfrø, ristet i panna med sukrin gold. Tviler på at det er veldig mye over 200 kalorier til sammen, kommer an på mengde :) Godt ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tung dag i dag, og for å gjere dagen beire: eldstemann har fått spysjuka, stakkar:(

Og eg har ikkje lyst eller tida til at sjuka skal gå på omgong i heimen. Får besøk måndag og då kan eg ikkje vere sjuk! (litt småengsteleg for det akkurat no)

Kryssar alt eg har for at alle er friske og fine i mårå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...