Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne drept foreleseren jeg har nå, hun er så jævlig provoserende. Er så forbanna at jeg tror jeg har pådratt meg feber.

Haha, jeg ble nettopp ferdig med en sånn en. Han kalte oss "folks", kom med kleine kommentarer hele tiden og på fredager fikk vi beskjed om at "nå kunne vi dra hjem, ta et glass vin og kna på hverandre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, du bør se stykkene spilt på teateret av erasmus montanus:p Er så latterlig morsomt

Jeg har sett et stykke fra 1996 og den var morsom :) . Jeg synes egentlig det er spennende litteratur, men jeg har bare ikke konsentrasjon :( Synes Anno 7603 av Wessel kunne vært et spennende stykke, men det har aldri blitt satt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett et stykke fra 1996 og den var morsom :) . Jeg synes egentlig det er spennende litteratur, men jeg har bare ikke konsentrasjon :( Synes Anno 7603 av Wessel kunne vært et spennende stykke, men det har aldri blitt satt opp...

Jaa, men nå mener jeg den Norske teaterversjonen med Kåre Conradi osv:D

Men skjønner det suger å bli grilla om Holberg.. han er stor innen Norskfaget:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, men nå mener jeg den Norske teaterversjonen med Kåre Conradi osv:D

Men skjønner det suger å bli grilla om Holberg.. han er stor innen Norskfaget:(

Troor det var den jeg så.. Med Eindride Eidsvold, Knut Risan og Nils Ole Oftebro ++ mange kjente. Den hjalp meg heldigvis MYE med å forstå handlingen i skuespillet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppekneet er tilbake :/ Skulle ikke mer til enn 100kg over skuldrene før faenskapen bestemte seg for å vende tilbake. WTF! I was rid of this fucking shit! A LONG TIME AGO! ARGH!

Ikkenoe bøy fremover,ikke noe benk heller. Da skal vi fiender kjøre mark,press og...gudene vet,This is not over!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppekneet er tilbake :/ Skulle ikke mer til enn 100kg over skuldrene før faenskapen bestemte seg for å vende tilbake. WTF! I was rid of this fucking shit! A LONG TIME AGO! ARGH!

Ikkenoe bøy fremover,ikke noe benk heller. Da skal vi fiender kjøre mark,press og...gudene vet,This is not over!:(

I feel ya :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...