Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter barrikadert i min egen leilighet og venter på politiet fordi psykiatrianaboen har psykiatribesøk. Vedder en kattunge på kombinasjonen amfetamin og hasj. Hjelp meg? Hvorfor er politiet så trege? Skal jeg hoppe ned fra andre etasje til hagen?

Vi bor rett ved et asylmottak. Mamma er alltid så grei og skal drive snakke med folk uansett, og for en stund siden plukket hun opp noen av de som bor der som var på vei hjem med en svær tv (og hun syntes de trengte bli kjørt) Plutselig så de på henne som mammaen sin og begynte komme å stå utfor å stirre inn vinduene osv. creepy. Naboer suger. Politiet bør renske de med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er nå ikke dét jeg reagerer på, er mer det med å sende 8 år gamle barn ut i slike konkurranser. Samme med missekonkurranser, syns de kan spare seg for slike opplegg.

Selvfølgelig :p

Det er latterlig. Jeg ville bare få litt pedofili inn i debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innså nettopp at jeg ikke har lest en eneste bok på snart to år (untatt skolebøker til to privatisteksamener) :eek: Muligens vanlig for mange, men for inntil ca. 2 år siden las jeg minst to bøker i uka… (Har en helvettes høy lesefart og elsket å lese)

Utrolig deprimerende… :confused:

Kjøp deg en litt kortere skjønnlitterær juvel da, mye bra som ikke tar lang tid å lese(: prøvd Orwell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en litt kortere skjønnlitterær juvel da, mye bra som ikke tar lang tid å lese:) prøvd Orwell?

Takk for tipset, har ikke lest det nei :) Skal settes på "to-read"-listen min ;) Har allerede kjøpt noen bøker til Kindle'en min, så nå "må" jeg liksom lese de for å ikke ha kastet vekk pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, har ikke lest det nei :) Skal settes på "to-read"-listen min ;) Har allerede kjøpt noen bøker til Kindle'en min, så nå "må" jeg liksom lese de for å ikke ha kastet vekk pengene.

Dude ,Kindle er awesome! Last ned klassikere som er ute i publikum domain og kos deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...