Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så med mindre jeg skaffer meg en rik kjekkas så er løpet kjørt her, for å si det sånn.

redhead 4evahhh osv.

Haha, pretty much.. Det ødela også håret mitt (les: veldig). Jeg gikk fra blodrødt til blondt på kanskje 3 mnd, og fra blond til hvitt/lilla/grått på et par mnd til. Det sliter LATTERLIG på håret å opprettholde en iskald lillafarge, selvom det er insane fint :(

Dagens negative,

savner å ha hvitt hår. Og rødt. BitchProblems

Annonse

Gjest QueenWinther
Red is goooorgous!

Er det ikke du som elsker jenter med blondt hår og flette, 'a?

Kommer garantert til å ha krefter til å løfte enda tyngre enn før når du kommer igang igjen etter deload. No worries

Føler at jeg har mistet all styrke - men det er ikke mulig på en uke, er det vel? eh.

Annonse

Føler at jeg har mistet all styrke - men det er ikke mulig på en uke, er det vel? eh.

Usannsynlig med mindre du har spist for lite og droppet mye i vekt/muskelmasse. Formen svinger alltid, det sitter nok i hodet først og fremst. Ikke uvanlig egentlig, been there thought that

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...