Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Lillesøsteren min på 17 blir mobbet så mye at hun sannsynligvis ikke kommer til å klare å fullføre vg1. I tillegg har hun endt opp med selvmordstanker av all mobbingen, og skolen bagatelliserer problemet. Dessuten har hun lærevansker som gjør det vanskelig for henne å henge med på skolen.

Jenter på den alderen er noen svin. Mobberene skulle hatt kless…. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesøsteren min på 17 blir mobbet så mye at hun sannsynligvis ikke kommer til å klare å fullføre vg1. I tillegg har hun endt opp med selvmordstanker av all mobbingen, og skolen bagatelliserer problemet. Dessuten har hun lærevansker som gjør det vanskelig for henne å henge med på skolen.

Jenter på den alderen er noen svin. Mobberene skulle hatt kless…. :mad:

Jævla svin!

Gi en storstor klem til søsteren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøsteren min på 17 blir mobbet så mye at hun sannsynligvis ikke kommer til å klare å fullføre vg1. I tillegg har hun endt opp med selvmordstanker av all mobbingen, og skolen bagatelliserer problemet. Dessuten har hun lærevansker som gjør det vanskelig for henne å henge med på skolen.

Jenter på den alderen er noen svin. Mobberene skulle hatt kless…. :mad:

Skolen burde fått nyhetene på døren, med spørsmål om hvorfor de ikke kan ta tak i det, og i tillegg gått rett på foreldrene til de som mobber.

Enig i kommentaren til Gamlebyen, Jævla svin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen burde fått nyhetene på døren, med spørsmål om hvorfor de ikke kan ta tak i det, og i tillegg gått rett på foreldrene til de som mobber.

Enig i kommentaren til Gamlebyen, Jævla svin!

Foreldre til mobberene har blitt kontaktet, mobberene har blitt konfrontert av foreldrene mine, og foreldrene mine er i møte med skolen akkuratt nå faktisk fordi de ikke har gjort en dritt utenom å bagatellisere. Så jeg håper de finner en løsning på det.

Forstår ikke hvordan folk kan være så utrolig ekkle mot hverandre, eller å ikke bry seg når andre blir mobbet. Leste en av facebook-meldingene hun ene hadde sendt søsteren min etter foreldrene mine hadde snakket med foreldrene hennes der hun foreslår at de later som om de er venner på skolen for å unngå bråk… Altså, hallo? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg ingenting å poste i "dagens glade" for å si det slik. Er sliten og trøtt, har vondt i hodet, føler meg ekkel og syk, men holder meg likevel ikke hjemme, fordi jeg er redd for sykefravær. Har også treningsfri i dag selv om jeg har mest lyst til å få ut litt frustrasjon over fotooppgaven jeg sliter med. Har dårlig matlyst, dårlig hårdag, dårlig sminkedag, en ny kvise på haken som er innforjævlig vond, har vondt i hele kroppen og på toppen av det hele regner det masse. Gleder meg til å legge meg igjen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser ikke godteri eller pizza. :)

Finner noe å spise, men har ikke lyst på det for bleh.

Poenget var kanskje ikke de konkrete eksemplene, men det er litt sånn...når jeg er matlei, så går jeg utenfor mine A4-rutiner mtp mat, hva som er sunt, makroer, osv osv osv. Jeg bare kjøper det jeg kunne ha godt tenkt meg å spise akkurat nnnnNUH. Gjør du det et par ganger, så er det en sjanse for at du slutter å være matlei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Men når det ikke er noe jeg har lyst på, eller noe spesielt jeg kan tenke meg å spise, så er ikke det så lett. (: Som sagt, spiser jo allikevel, er bare kjedelig å ikke være kreativ eller ha lyst på noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...