Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lærer! Hva faen skal vi med algebra!? Ubrukelig!

Way to go å gjøre narr av ens mening. Det er ikke til å stikke under en stol at utdanningsmodellen er utdatert, sammen med pensum. Jeg har også hatt hensides ræva forelesere/lærere i mine favoritt fag. Få ting er så provoserende som monotone, uengasjerte forelesere. Blander du det sammen med tåpelige/dårlige oppgaver /øvelser, så har du en oppskrift på kjedelig skolegang.

Mye kan gjøres for å gjøre de "kjedelige" fagene til noe spennende og engasjerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferien er slutt. Må bruke hodet til å tenke på skole, ikke trening. Blir irritert av å tenke på all den tiden jeg skal kaste bort på å sitte i en stol og høre på læreren prate om norsk litteraturhistorie. Blir irritert av å tenke på at jeg kunne trent eller lært om trening på den tiden. Blir irritert fordi jeg VIL naile knebøy og markløft, VIL opparbeide meg perfekt teknikk. Vanskelig å holde fokus når skolen krever så mye. Dårlig humør her i dag..

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det her uten noen misforståelser, men jeg skal forsøke...

Så lenge du faktisk prioriterer skolen. Uansett hvor kjedelig det enn måtte være å lære om norsk litteraturhistorie eller noe annet, og ikke faller for fristelsen å løper på senteret for å trene istedet(been there, tried that), vil jeg jo si alt er helt som det skal være.:)(y) Må være lov å klage litt, er jo "dagens negative" dette her :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det her uten noen misforståelser, men jeg skal forsøke...

Så lenge du faktisk prioriterer skolen. Uansett hvor kjedelig det enn måtte være å lære om norsk litteraturhistorie eller noe annet, og ikke faller for fristelsen å løper på senteret for å trene istedet(been there, tried that), vil jeg jo si alt er helt som det skal være.:)(y) Må være lov å klage litt, er jo "dagens negative" dette her :p

Fullstendig enig med deg der! Prioriterer skolen og trener etterpå :) Det negative oppi dette er vel at folk får vridd alt jeg skriver til noe spiseforstyrrelse-ish. Irriterer meg grenseløst over å hele tiden bli snakka til som om jeg er både hjernedød og underernært. Vi med et tidligere forstyrret syn på mat kan også kødde litt.

Ellers takker jeg for støtten over her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

HALO den var faen ikke sympati

tar du "åh fint bilde"-liken min for gitt????

forresten, maur er mye mer interessante enn man skulle tro. Er faktisk seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALO den var faen ikke sympati

tar du "åh fint bilde"-liken min for gitt????

forresten, maur er mye mer interessante enn man skulle tro. Er faktisk seriøs.

Det var ironisk sagt. Takk for like, det er ekstra stas når det kommer fra en flott frøken som deg. (there i said it)

Maur er faktisk ganske interessante, de kan jo bære absurd mye.

Slik som dette >

post-25672-14440971070959_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
... jeg kan lære deg å kjønnsbestemme dem.

Det var en sykt creepy setning, kjære deg.

lær meg plz.

Forresten - så en youtubefilm om maur som organiserte sin egen hage? var en eller annen måte de produserte noe antibiotika eller en sopp for å holde noe annet unna? Vet du noe om de? Vil de filmen igjen.

Det var ironisk sagt. Takk for like, det er ekstra stas når det kommer fra en flott frøken som deg. (there i said it)

fnis. Takk! :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sykt creepy setning, kjære deg.

lær meg plz.

Forresten - så en youtubefilm om maur som organiserte sin egen hage? var en eller annen måte de produserte noe antibiotika eller en sopp for å holde noe annet unna? Vet du noe om de? Vil de filmen igjen.

Har intet behov for å si ting som ikke er creepy.

Siste setning aner jeg ikke hva betyr, men er det dette du snakker om?

http://culturingscience.wordpress.com/2011/02/08/the-many-relationships-of-leaf-cutter-ants/

Det er iallefall ganske kult.

Anbefaler deg forresten å lese deg opp om mykorrhiza. Det er ganske sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Har intet behov for å si ting som ikke er creepy.

Siste setning aner jeg ikke hva betyr, men er det dette du snakker om?

http://culturingscience.wordpress.com/2011/02/08/the-many-relationships-of-leaf-cutter-ants/

Det er iallefall ganske kult.

Anbefaler deg forresten å lese deg opp om mykorrhiza. Det er ganske sykt.

JA DU FANT MAURENE MINE

Tusen takk

(mente se filmen, ikke de filmen, haha.)

Skal lese meg opp! hørt navnet før, det er jo en god begynnelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i praksis for tiden og får ikke trent så mye jeg skulle ønske + siste uken har jeg og sønnen vært utslått av sykdom. Fikk akutt treningstrang og dro fram en vektstang jeg brukte mye da jeg ikke turte dra på sats. Skulle ta skulderpress, løfter vekten over hodet, hadde ikke tatt på låsen på den ene siden og vektplaten faller av.... og smadrer glassbordet mitt.

:banghead:

post-17890-14440971164094_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...