Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen som dumpa meg for under en måned siden (samme mann som for bare to måneder siden mente det ville være meg og ham for alltid) har allerede funnet seg et nytt dameprosjekt. Og i dag er jeg feit og stygg og ingen er glad i meg. Og jeg føler meg som et nek som sutrer på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som dumpa meg for under en måned siden (samme mann som for bare to måneder siden mente det ville være meg og ham for alltid) har allerede funnet seg et nytt dameprosjekt. Og i dag er jeg feit og stygg og ingen er glad i meg. Og jeg føler meg som et nek som sutrer på internett.

:/ sympati-liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen som dumpa meg for under en måned siden (samme mann som for bare to måneder siden mente det ville være meg og ham for alltid) har allerede funnet seg et nytt dameprosjekt. Og i dag er jeg feit og stygg og ingen er glad i meg. Og jeg føler meg som et nek som sutrer på internett.

:/ sympatiliker2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som dumpa meg for under en måned siden (samme mann som for bare to måneder siden mente det ville være meg og ham for alltid) har allerede funnet seg et nytt dameprosjekt. Og i dag er jeg feit og stygg og ingen er glad i meg. Og jeg føler meg som et nek som sutrer på internett.

Mannfolk.

Og jo, vi er glad i deg (stalker-mode on) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen som dumpa meg for under en måned siden (samme mann som for bare to måneder siden mente det ville være meg og ham for alltid) har allerede funnet seg et nytt dameprosjekt. Og i dag er jeg feit og stygg og ingen er glad i meg. Og jeg føler meg som et nek som sutrer på internett.

Know the feeling!

Mulig det ikke hjelper så mye, men vær glad du er kvitt ham. Sounds like a fucker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som dumpa meg for under en måned siden (samme mann som for bare to måneder siden mente det ville være meg og ham for alltid) har allerede funnet seg et nytt dameprosjekt. Og i dag er jeg feit og stygg og ingen er glad i meg. Og jeg føler meg som et nek som sutrer på internett.

Og han har sletta meg fra Facebook. Og han vil at vi skal møtes til uka. Skulle ønske jeg kunne trykke Ctrl+Z på hele mannen. /end rant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk utbetalt hele 3000 kr som NAV mener jeg skal klare meg på den neste 3+ ukene. Hvorfor? Fordi de nå har brukt 3 mnd på å behandle en sak med 8 uker behandlingstid, og skal bruke 3 uker til. Har ikke nok til leie engang, og har flere regninger som forfaller straks, samt at jeg må ha mat. Fun times…

Aner ikke hva jeg skal gjøre :cry: Har heller ikke en krone på sparekonto utenom låst på BSU fordi jeg allerede har brukt alt på regninger ol. det siste året fordi jeg har fått for lite utbetalt i mnd. til å dekke alt av regninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...