Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fortuity.

Familien vet å utnytte min forkjærlighet for baking, så et par timer på kjøkkenet har resultert i dette:

post-30998-14440971030877_thumb.jpg

Burde ikke denne stå i 'Dagens Glade', sier du? Nei. Ikke med en diett uten rom for sukker og med begrensede mengder karbohydrater. Dobbel-gah.

Edit: Vurderer å si 'I don't give a fuck' til dietten, og kjøre på med gainzzzz istedet. We'll see.

post-30998-14440971028157_thumb.jpg

post-30998-1444097102881_thumb.jpg

post-30998-14440971029411_thumb.jpg

post-30998-14440971030225_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien vet å utnytte min forkjærlighet for baking, så et par timer på kjøkkenet har resultert i dette:

[ATTACH]133524[/ATTACH] [ATTACH]133525[/ATTACH] [ATTACH]133526[/ATTACH] [ATTACH]133527[/ATTACH]

Burde ikke denne stå i 'Dagens Glade', sier du? Nei. Ikke med en diett uten rom for sukker og med begrensede mengder karbohydrater. Dobbel-gah.

Edit: Vurderer å si 'I don't give a fuck' til dietten, og kjøre på med gainzzzz istedet. We'll see.

Hvorfor vil du gjøre dette mot deg selv? Glad i selvtortur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien vet å utnytte min forkjærlighet for baking, så et par timer på kjøkkenet har resultert i dette:

Burde ikke denne stå i 'Dagens Glade', sier du? Nei. Ikke med en diett uten rom for sukker og med begrensede mengder karbohydrater. Dobbel-gah.

Edit: Vurderer å si 'I don't give a fuck' til dietten, og kjøre på med gainzzzz istedet. We'll see.

Du kunne vurdert å utvide med sunnifisert baking fremover, og se hvordan familien responderer på det. Ta det som et sosialt eksperiment evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.
Hvorfor vil du gjøre dette mot deg selv? Glad i selvtortur?
Selvtortur til tusen. En blanding av bursdag, sykebesøk, og ønske fra lillebror drev meg til den slags bake-vanvidd.

Du kunne vurdert å utvide med sunnifisert baking fremover, og se hvordan familien responderer på det. Ta det som et sosialt eksperiment evt.
Ingen dum idé. Sunn baking next.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien vet å utnytte min forkjærlighet for baking, så et par timer på kjøkkenet har resultert i dette:

[ATTACH]133524[/ATTACH] [ATTACH]133525[/ATTACH] [ATTACH]133526[/ATTACH] [ATTACH]133527[/ATTACH] [ATTACH]133528[/ATTACH]

Burde ikke denne stå i 'Dagens Glade', sier du? Nei. Ikke med en diett uten rom for sukker og med begrensede mengder karbohydrater. Dobbel-gah.

Edit: Vurderer å si 'I don't give a fuck' til dietten, og kjøre på med gainzzzz istedet. We'll see.

may i call you,and order some goodies on my cheat day? :hungry::lol::hungry::roflmao: flink er du vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferien er slutt. Må bruke hodet til å tenke på skole, ikke trening. Blir irritert av å tenke på all den tiden jeg skal kaste bort på å sitte i en stol og høre på læreren prate om norsk litteraturhistorie. Blir irritert av å tenke på at jeg kunne trent eller lært om trening på den tiden. Blir irritert fordi jeg VIL naile knebøy og markløft, VIL opparbeide meg perfekt teknikk. Vanskelig å holde fokus når skolen krever så mye. Dårlig humør her i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferien er slutt. Må bruke hodet til å tenke på skole, ikke trening. Blir irritert av å tenke på all den tiden jeg skal kaste bort på å sitte i en stol og høre på læreren prate om norsk litteraturhistorie. Blir irritert av å tenke på at jeg kunne trent eller lært om trening på den tiden. Blir irritert fordi jeg VIL naile knebøy og markløft, VIL opparbeide meg perfekt teknikk. Vanskelig å holde fokus når skolen krever så mye. Dårlig humør her i dag..

Norsk litteraturhistorie er jo faktisk jævlig praktisk å kunne noe om, da.

Det handler om å forstå det som skjer rundt en selv.

Det blir litt som å skjønne en ting, og så ser man plutselig at folk nevner den tingen hele tiden... at det er masse referanser til det.

Å peile seg så inn på ett tema, uten å ha byggesteiner i bunn, er en sikker måte å gå til grunne på.

Du har allerede vist kraftige tegn til spise/kroppsforstyrrelse. Ser du på det som et sunt tegn at du heller vil bruke all din tid på trening enn å lære om de tingene det er forventet at du skal ha en viss basiskunnskap om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferien er slutt. Må bruke hodet til å tenke på skole, ikke trening. Blir irritert av å tenke på all den tiden jeg skal kaste bort på å sitte i en stol og høre på læreren prate om norsk litteraturhistorie. Blir irritert av å tenke på at jeg kunne trent eller lært om trening på den tiden. Blir irritert fordi jeg VIL naile knebøy og markløft, VIL opparbeide meg perfekt teknikk. Vanskelig å holde fokus når skolen krever så mye. Dårlig humør her i dag..

Ok, til alle her: Dette er picture frame på faretegn.

Føler man dette bør man snarest ta seg en japp og lære seg at trening og proteinshaker ikke er selve livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det var da fælt hvor sykt seriøst folk skulle ta ting i dag. For det første er det grusomt irriterende at folk skal dra opp spiseforestyrrelsen jeg HADDE hele tiden. Jeg spiser nok og trives. Har det fint, så chill. Var heller ikke ment som er seriøst innlegg. Er dog litt lei av litteraturhistorie og skulle ønske knebøy-teknikken min var hakket bedre, men jeg TULLA. Slapp av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var da fælt hvor sykt seriøst folk skulle ta ting i dag. For det første er det grusomt irriterende at folk skal dra opp spiseforestyrrelsen jeg HADDE hele tiden. Jeg spiser nok og trives. Har det fint, så chill. Var heller ikke ment som er seriøst innlegg. Er dog litt lei av litteraturhistorie og skulle ønske knebøy-teknikken min var hakket bedre, men jeg TULLA. Slapp av

Godt mulig.

At du er blitt bedre er det ingen tvil om. Veldig bra.

Det at du ikke har spiseforstyrrelsen lenger er noe du har sagt lenge, men det er tross alt ikke noe du selv bestemmer. Derfor folk/jeg reagerer når du tulleskriver noe sånt som du nettop skrev.

En spiseforstyrrelse tar som regel LANG tid å komme over. Du sa du var ferdig med den omtrent innen en måned. Du må forstå at folk ikke er helt overbevist når du gjenntatte ganger får alle varselslampene til å lyse her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, til alle her: Dette er picture frame på faretegn.

Føler man dette bør man snarest ta seg en japp og lære seg at trening og proteinshaker ikke er selve livet.

Det er et faretegn at man mener trening er mer gøy enn skole? Heldigvis har vi personer som deg, som kan rangere ting etter underholdningsverdi, ikke minst sette svar på spørsmål som meningen med livet.

bf6bf70791bcb2f768226988c9f59d8b1dd2bbd8_m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at noen kobler spiseforstyrrelser med at noen synes at skole er kjedelig. Herre føkkings gud, det var jo ingen utfordring på skolen what so ever da jeg gikk der. Null mental stimulus. Så jeg har ingen problemer med å forstå at noen synes at styrkeløft/trening er mer gøy enn skole. Sier litt om skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Sorry, men er helt enig med Felicie her - jeg er også drittlei av timer på skolen der jeg lærer om ting jeg mener at er HELT uinteressante, som religion, nynorsk osv, når jeg heller kunne brukt tid på kettlebells, som jeg faktisk skal videre med. Ja, det er viktig å kunne nynorsk også (....) - men når undervisningen er så lite spennende at jeg heller vil trene, sier det noe om undervisningen, ikke bare mitt forhold til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...