Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestemte meg for å drøye 20 min. ekstra på Oslo S, slik at jeg kunne ta tog istedenfor Timesekspressen (som egentlig passet best tidsmessig, samt er rimeligere); tror dere ikke toget endte opp med å bli forsinket, kansellert, og til slutt erstattet av buss..? Gah.

[ATTACH=full]133432[/ATTACH]

Null lese -, skrive - og generell togmoro for undertegnede, i alle fall. #Karma,WhereYouAt?

HAHAHAHAHAHHAHAH herregud. Sorry for at jeg ler, men omfg NSB <3

edit: screencap fra min Instagram.

post-16867-14440970978228_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble dagen min ødelagt.

kasta opp blod, og det spruta blod ut som en vannkanon fra bakenden i dag tidlig

Retrieveren til eksen (bikja som jeg er ekstremt attached til enda). Jeg dør litt inni meg nå. Jeg elsker den hunden og om han dæver nå av noe random tull han har svelget, så......da veit jeg ikke :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble dagen min ødelagt.

Retrieveren til eksen (bikja som jeg er ekstremt attached til enda). Jeg dør litt inni meg nå. Jeg elsker den hunden og om han dæver nå av noe random tull han har svelget, så......da veit jeg ikke :|

Huff, ikke si sånt, da tenker jeg bare på venninna mi som akkurat mistet hunden sin. Ble skikkelig lei meg og blir lei meg enda når noen snakker om hunder, sånn generelt. Lille skjønne vovva <3 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ikke si sånt, da tenker jeg bare på venninna mi som akkurat mistet hunden sin. Ble skikkelig lei meg og blir lei meg enda når noen snakker om hunder, sånn generelt. Lille skjønne vovva <3 :(

Jeg sitter og er sykt kvalm nå faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så jævlig mye.....myter og ukunnskap i enkelte tråder her. Jeg er ett menneske med helt ok kunnskaper om kropp, trening, mat...og jeg kjenner at det er vanskelig å svare seriøst i tråder hvor det er galskap i system. Derfor lar jeg heller være å svare, men blar fort videre. Ikke bra. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...