Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk utbetalt hele 3000 kr som NAV mener jeg skal klare meg på den neste 3+ ukene. Hvorfor? Fordi de nå har brukt 3 mnd på å behandle en sak med 8 uker behandlingstid, og skal bruke 3 uker til. Har ikke nok til leie engang, og har flere regninger som forfaller straks, samt at jeg må ha mat. Fun times…

Aner ikke hva jeg skal gjøre :cry: Har heller ikke en krone på sparekonto utenom låst på BSU fordi jeg allerede har brukt alt på regninger ol. det siste året fordi jeg har fått for lite utbetalt i mnd. til å dekke alt av regninger...

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som dumpa meg for under en måned siden (samme mann som for bare to måneder siden mente det ville være meg og ham for alltid) har allerede funnet seg et nytt dameprosjekt. Og i dag er jeg feit og stygg og ingen er glad i meg. Og jeg føler meg som et nek som sutrer på internett.

Det er lov å sutre litt! Men høres ut som om du burde gå for no contact ;) Vet det er vanskelig (sliter med det selv), men når ting blir sånn er det fort det beste.

Min egen negative: 85 oppdateringer i Jira i dag, og sprintleveranse på mandag. Snakkes da helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk utbetalt hele 3000 kr som NAV mener jeg skal klare meg på den neste 3+ ukene. Hvorfor? Fordi de nå har brukt 3 mnd på å behandle en sak med 8 uker behandlingstid, og skal bruke 3 uker til. Har ikke nok til leie engang, og har flere regninger som forfaller straks, samt at jeg må ha mat. Fun times…

Aner ikke hva jeg skal gjøre :cry: Har heller ikke en krone på sparekonto utenom låst på BSU fordi jeg allerede har brukt alt på regninger ol. det siste året fordi jeg har fått for lite utbetalt i mnd. til å dekke alt av regninger...

I FEEL YOU. Har vært inni det jævla NAV pisset i en lignende sak som har tatt nå over 4 mnd istedet for 4 uker. Og s har de klart å rote med papirene våre og ikke fått med seg noe av det vi har sagt når vi har vært innom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I FEEL YOU. Har vært inni det jævla NAV pisset i en lignende sak som har tatt nå over 4 mnd istedet for 4 uker. Og s har de klart å rote med papirene våre og ikke fått med seg noe av det vi har sagt når vi har vært innom de.

Utrolig frustrerende :arghh: Og de har ingen forståelse for at når de roter det til så fører det til problemer med å betale husleie, mat og regninger for den det gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som blir irritert når noen venner går helt ape shit når man sier man skal snart deffe litt (maks tre måneder, sakte og rolig - vil bare ned +-3 kg [ser an formen])? :meh:

Nei, ikke bare du. Jeg har et par venner som går litt ape shit av at jeg vil gå ned i vekt og derfor ikke spiser sukker og har sluttet å drikke for en stund. For det er jo fanatisk at en person som er 30 kg overvektig vil ta av litt. Så for enkelte spiller det ingen rolle om det er 3 eller 30. Ikke bry deg om dem. Ikke snakk om deff med mindre du må, så får de heller se resultatet når du er ferdig og gå ENDA MER ape shit ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke bare du. Jeg har et par venner som går litt ape shit av at jeg vil gå ned i vekt og derfor ikke spiser sukker og har sluttet å drikke for en stund. For det er jo fanatisk at en person som er 30 kg overvektig vil ta av litt. Så for enkelte spiller det ingen rolle om det er 3 eller 30. Ikke bry deg om dem. Ikke snakk om deff med mindre du må, så får de heller se resultatet når du er ferdig og gå ENDA MER ape shit ;-)

been there done that. heilt latterlig kor vanskelig det skal være å forstå at man har lyst å forme kroppen sin som en vil. Mas og gnelling bare man unngår å drikke alkohol. for enkelte er det vanskelig å forstå at det fins mennesker som får en rus av å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortuity.

Bestemte meg for å drøye 20 min. ekstra på Oslo S, slik at jeg kunne ta tog istedenfor Timesekspressen (som egentlig passet best tidsmessig, samt er rimeligere); tror dere ikke toget endte opp med å bli forsinket, kansellert, og til slutt erstattet av buss..? Gah.

post-30998-14440970978688_thumb.gif

Null lese -, skrive - og generell togmoro for undertegnede, i alle fall. #Karma,WhereYouAt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...