Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Er i praksis for tiden og får ikke trent så mye jeg skulle ønske + siste uken har jeg og sønnen vært utslått av sykdom. Fikk akutt treningstrang og dro fram en vektstang jeg brukte mye da jeg ikke turte dra på sats. Skulle ta skulderpress, løfter vekten over hodet, hadde ikke tatt på låsen på den ene siden og vektplaten faller av.... og smadrer glassbordet mitt.

:banghead:

This. Wins. Thread.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg har nevnt tideligere i denne tråden så har jeg problemer med NAV som medfører at jeg fikk utbetalt hele 3000 kr de mener jeg skal klare meg med denne måneden mens de behandler saken min som skulle vert ferdigbehandlet for lengesiden. Dette innebærer da at jeg har for lite til min halvdel på leien på 4500,- Resten av regningene og mat skal jeg tydeligvis klare meg uten denne måneden...

Jeg hadde da altså lånt penger av foreldrene mine og hadde da akkuratt nok til å betale leien. Men i natt ble en avtalegiro betalt automatisk, og jeg mangler nå sånn 1000,- kr… :mad: Hurra!

Så jeg er litt usikker på hvordan dette her skal gå i grunn… Har aldri hatt en sen betaling i hele mitt liv, og har jo ikke lyst å få masse inkasso pga NAV :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg er litt usikker på hvordan dette her skal gå i grunn… Har aldri hatt en sen betaling i hele mitt liv, og har jo ikke lyst å få masse inkasso pga NAV :cry:

Husk at en purring eller inkassovarsel ikke blir notert noe sted, og en betalingsannmerkning er ikke verdens undergang :)

Forsøkt å snakke med de som vil ha penger av deg og forklart situasjonen? Iom at du ikke har noen annmerkninger nå, så er du normalt sett en stødig betaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at en purring eller inkassovarsel ikke blir notert noe sted, og en betalingsannmerkning er ikke verdens undergang :)

Forsøkt å snakke med de som vil ha penger av deg og forklart situasjonen? Iom at du ikke har noen annmerkninger nå, så er du normalt sett en stødig betaler.

Takk :love: Skal prøve å snakke med dem etterhvert som regningene kommer, så håper jeg det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har sovet crappy i natt, takket været at jeg på død og liv SKULLE lage meg kake i går. Og overså totalt at egget jeg brukte i, ikke akkurat var kjøpt i går... som også resulterte i tidenes marerittnatt, og at jeg ikke fikk trent i dag tidlig!:mad::(:sick: jippi, gleder meg til stappet Elixia senere i dag. (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, maten går ikke ned, sov ingenting, og det virker som at det tar nesten en uke før en evt behandling starter (venter på prøveresultater osv). Minimum en uke med kvalme. Awesum.

Herlig dere, HERLIG! FANTASTISK. HURRAMEGRUNDT. Not.

Edit: åh jo, riktig. Og når den uka har gått, så skal jeg neseopereres og gå med tampong i nesa i et par dager/en uke. FØKK ALTSÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har iallefall en ting å glede deg til.. Å få ut den tampongen er DIGG!

Folk sier at det er mer smertefult enn å føde, så dunno. Noen tar det greit, noen synes det er som å dra ut hjernebarken gjennom nesa. Får se.

SPENNENDE, DERE.

Gleder meg definitivt til å puste fritt. Fy faen. ÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅ ja takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier at det er mer smertefult enn å føde, så dunno. Noen tar det greit, noen synes det er som å dra ut hjernebarken gjennom nesa. Får se.

.

Tviler på at det kom fra noen som faktisk har gjennomgått en fødsel ;)

Det sies også at pankreatitt er mer smertefullt enn fødsel, så vær glad du ikke har det i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier at det er mer smertefult enn å føde, så dunno. Noen tar det greit, noen synes det er som å dra ut hjernebarken gjennom nesa. Får se.

SPENNENDE, DERE.

Gleder meg definitivt til å puste fritt. Fy faen. ÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅ ja takk.

Var ikke vondt for meg iallefall, men digg å få ut, fyfaen!

Operert to ganger via nesa pga driten under her...

54432_463748676554_8236465_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serr, det der må ha vært tett og gitt deg tidenes hodepine. Yes?

Merka det ikke før jeg fikk problemer med mørke områder i synsfeltet og dobbeltsyn etterhvert :p

Tror jeg hadde gått med det i mange år, og at det gradvis blitt større og større.

Det er noe beinvev som er sinnsykt mye strekt ut i området, husker ikke om det var mot hjernen, nabobihulen eller øyeeplet, men det var vel ikke så lenge om å gjøre at det hadde blitt hull i det pga trykket..

Edit: Venstre øyeeple er permanent 2-3mm lavere også grunnet det der, iallefall om man måler på iris/pupillen.

Værste var at det tok 2 år fra jeg var til legen første gang til jeg ble henvist til CT og MR...

Var innom øyeleger, ØNH og fikk forklaringer om at det trolig var en betent tårekjertel.

Skjønner at de ikke forventer akkurat det jeg hadde, men læl! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...