Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

KB-klubben har hatt styremøte, og 1) de vil ikke ha ansvaret for NM i år, og 2) de dropper TALC (longcycle med to kuler) for jenter i sommer.

Det kjipe er bare at en kule er MYE mindre utfordrende. Jaja, man må ha flere reps, men det er ikke like tungt i det heletatt. Derfor legger vi om treningen min og jeg skal begynner å trene med en - dog, med tyngre kuler.

JEG VIL DELTA I NM. om ingen angre arrangerer det blir jeg sur.

(det positive er at jeg får lære snatch og at jeg SKAL klare rank 1 i oktober!)

+ at jeg føler meg sykt lite pen. vet ikke helt om jeg burde klippet lugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sove….. :cry: Sovnet ikke før i firetiden forrige natt, kom meg opp relativt tidlig og har dermed vært trøtt hele dagen, og var stuptrøtt når jeg la meg, men fortsatt ikke noe søvn å spore. Kan vel forsåvidt sette dette som årets negative, siden jeg ikke har fått sove på en normal måte så langt i hele år. :grumpy::arghh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove….. :cry: Sovnet ikke før i firetiden forrige natt, kom meg opp relativt tidlig og har dermed vært trøtt hele dagen, og var stuptrøtt når jeg la meg, men fortsatt ikke noe søvn å spore. Kan vel forsåvidt sette dette som årets negative, siden jeg ikke har fått sove på en normal måte så langt i hele år. :grumpy::arghh:

Know the feeling, har hatt det sånn siden slutten av eksamensperioden igrunn:/ Sovna i 3-4 tida i natt, og opp igjen kl 7.30. Trøtt.no... men skal ut å gå tur snart og egentlig på trening i kveld, dersom jeg ikke kræsjer (sovner) før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

mista ALL matlyst, mangler energi, matteprøve i morgen, følger meg stor osv.

hadde en god dag frem til nå, litt usikker på hvor alt det negative kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...