Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trynet på vei til jobb i dag... Mobiltelefon i den ene hånda og paraply i den andre. Og så lå jeg på bakken - en veltet søppeldunk bare materialiserte seg der :( Jaja, revna strømpebukse, skrubbsår på kneet og et svært blåmerke på skinnleggen. Sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å jobbe! Bruker jo dobbelt så lang tid på å øke i styrke fordi jeg ikke får trent på faste dager hver uke :(:cry: Om bare døgnet hadde dobbelt opp med timer....

If there ever was a feel i knew, it be dis one:/

jobbe 60-70timer i uka mandag-lørdag og prøve å hente inn all katabolismen over en hel uke på en enkelt økt, mens man er trøtt, skral og sulten. Fun times!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du faen ikke en NRK lisensjeger omtrent sneik seg inn døra i det samboern/exen flytta ut flyttegodset sitt? :(

Krysser av for at jeg har tv og greier, mens jeg i realiteten har en monitor (storskjerm uten tuner), og ikke kan komme meg unna borettslagets altibox avtale...

Samtidig som jeg er midt oppi en personlig jævlig situasjon...

Skreiv under på faenskapet mest for å få fyr'n til å ha seg vekk.

Lisensavdelingen får seg en e-post nå med en gang, det er helt sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har mistet all skolemotivasjonen - har hatt fire skoledager etter jul, der jeg har sluttet halv tolv to dager, og har allerede skulket en time for å trene i stedet for. alt jeg vil er å legge meg ned på elixia og holde rundt en kettlebell for alltid.

problemet er jo at realfag er fett og jeg elsker det, men fellesfagene er tullete og jeg orker ikke tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Send oss gjerne bilde når du ligger i het omfavnelse med 16kg kettlebell'en :roflmao:

Hadde jeg bare sett dette før dagens økt...(':

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...