Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Sjekker på andre elixia i morgen, tenker jeg - om ikke har jeg som sagt de samme målene og ser relativt lik ut, så jeg bør strengt tatt bare skjerpe meg og ikke være så alt for bekymret. vektklasser trenger jeg ikke tenke på før det nærmer seg juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hun som har leid hos meg i halvannet år flyttet ut i dag. Det i seg selv er helt ok, men hun har tatt med seg matvekta og vannkokern, de to tingene jeg bruker mest på kjøkkenet. LIVET MITT FALLER SAMMEN!!!!!!!! (frem til jeg får kommet meg på shopping). Kan også melde om at kyllingen jeg har kjøpt i Sverige har tint. Har 2kg kylling i ovnen nå. Ja, også testet jeg ut vin på underskudd i går. Det gikk kjempebra, kom ikke inn på byen engang. Aldri mer. Ellers er jeg blid og fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...