Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

favorittbandet mitt spiller i oslo i kveld og jeg må pugge historie

de annonserte akkurat på facebook at de går på klokken 9, og .. åh, wish i was there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotfyllingen jeg gjorde i høst har ikke hjulpet noe på betennelsen rundt tanna, og jeg må til spesialist. :( Ventetid på 3-6 mnd og sannsynligvis svært slankende på lommeboka. I tillegg en generelt mindre trivelig prosedyre enn rotfyllingen. I det minste var tannlegen min snill og jeg slapp å betale for dagens røntgenbilder.

Dustetann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg skiftet profilbilde (nærbilde) på facebook har jeg fått et par private meldinger med litt for hyggelige komplimenter fra kompiser, og i dag fikk jeg enda en. Finnes det ingen restriksjoner på komplimenter kompiser har lov å gi?

Også feilsendte jeg en kjempeklein snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netflix nekter meg å skru av teksten på Buffy - whyyyyy? Jeg som gledet meg sånn til rewatch nå når jeg er syk! Satte den på finsk for å i det minste slippe de rævva oversettelsene, men den er fortsatt irriterende i veien. :mad::cry:

Skaff unblock-us, skift over til amerikansk netflix, problem solved :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg skiftet profilbilde (nærbilde) på facebook har jeg fått et par private meldinger med litt for hyggelige komplimenter fra kompiser, og i dag fikk jeg enda en. Finnes det ingen restriksjoner på komplimenter kompiser har lov å gi?

Også feilsendte jeg en kjempeklein snap

Pro-tip: det er fare for at de ikke er kompiser, men "kompiser" som vil "get in yer pants".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaff unblock-us, skift over til amerikansk netflix, problem solved :p

Jepp, men funker ikke på Apple TV. Må kjøpe VPN og greier da. :( Skjønner ikke hvorfor de absolutt må tvinge på oss den forp#%#$" teksten, det er jo allerede digitalt når man kan skifte språk på den, så å ha mulighet til å skru den av også burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro-tip: det er fare for at de ikke er kompiser, men "kompiser" som vil "get in yer pants".

Haha, jeg skjønte egentlig det :wtf: (de kjørte seg dessverre fast i "the friendzone" for lenge siden, og de er gode venner som jeg gjerne omgås - men det var litt unødvendig å si hva de egentlig tenker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

hvorfor har vi ikke badevekt?? vekten på elixia viste 57kg, men målene mine har ikke forandret seg siden jeg veide 51.8kg i desember, så jeg klarer ikke helt tro på det - men om jeg veier 57 må jeg kutte på maten og gå litt ned for å holde meg innenfor vektklassen min. _dritt.

edit; det stod 5.2 på vekten da ingen var på den. betyr det kanskje at den .. randomly er ødelagt og jeg må ta det den viste - 5.2? For da må jeg spise meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har vi ikke badevekt?? vekten på elixia viste 57kg, men målene mine har ikke forandret seg siden jeg veide 51.8kg i desember, så jeg klarer ikke helt tro på det - men om jeg veier 57 må jeg kutte på maten og gå litt ned for å holde meg innenfor vektklassen min. _dritt.

edit; det stod 5.2 på vekten da ingen var på den. betyr det kanskje at den .. randomly er ødelagt og jeg må ta det den viste - 5.2? For da må jeg spise meg opp.

Beklageligvis trenger det ikke å bety det. Vil anbefale at du tar med ei vektskive/KB (helst 20+) så du kan se om tallet stemmer nogenlunde.

(eller, aller helst noe som er så nært din egen vekt som mulig... hvis du har 50 kg i vekt, og vekta viser 50 kg... da er den nok presis nok. Hvis ikke må du muligens se helt bort fra den. Ja, du vil se teit ut når du stjeler med deg vektskiver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Men hvordan skal jeg kunne ha gått opp så mye når jeg 1) ikke spiser et så stort overskudd(spiste heller ikke det i julen), og 2) målene mine ikke har forandret seg, og om de har det har de krymet en/to mm?

Kan godt hende jeg holder på vann, men det er allikevel rart i mine øyne med plutselig 5kg ekstra på noen uker? Synes også det er rart at vekten skal vise 5.2kg når det ikke er noe på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Trolig betyr det at vekta ikke er ordentlig kalibrert, eller ustødig underlag.

Derfor jeg anbefaler deg å teste med en vekt du allerede er sikker på, og som er tung nok til at du får signifikante utslag.

Hvis du legger på 40 kg og den viser 48, så veit du at det er noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...