Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ojive Vel, du har ikke loggført trening for i dag, kanskje du skal trene?:whistle:

(stalk much? Nooo)

"logging LIVE from Kolbotn, Mudo. Rageliftface is on, weights are primed and adductors stretched. Stay tuned for a set by set updates. This is Ojive reporting, live from Mudo Kolbotn. Back to you, @ThereseHag"

[ATTACH]129013[/ATTACH]

post-16867-14440966613625_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra noen tar på seg den jobben:whistle:

'

Dagens negative fra meg er; Det lokalet meieriet er tomt for mager kesam og cottage cheese.. FUCK januar og alle som skal starte et "nytt og bedre liv". Hvis man virkelig vil, så starter man anytime, IKKE 1. januar med målet; sommeren 2014 skal jeg ha DEN sommerformen altså...:banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra noen tar på seg den jobben:whistle:

'

Dagens negative fra meg er; Det lokalet meieriet er tomt for mager kesam og cottage cheese.. FUCK januar og alle som skal starte et "nytt og bedre liv". Hvis man virkelig vil, så starter man anytime, IKKE 1. januar med målet; sommeren 2014 skal jeg ha DEN sommerformen altså...:banghead:

Hvis de er tomme for kesam, så går det an å lage kvarg (ikke så ulikt kesam:)) Såfremt de fortsatt har skummet kulturmelk eller vanlig kulturmelk på butikken vel og merke. Har prøvd det selv, og det var helt kurrant:)

http://sivshus.blogspot.no/2012/10/hjemmelaget-kvargkesam.html

jeg brukte denne oppskriften. etter silingen sitter man også igjen med ca 7,5 dl myse:-D perfekt å putte i en eller annen form for bakst eller så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...