Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Latterlig stiv/støl i utside biceps ned mot innside albue etter rykk idag, og jeg får ikke massert det ut! Tips? Er på begge armene, og aldri kjent det slik før. Kjennes også godt midt på utside biceps også.

Muligens litt sent for den aktuelle stølheten, men for fremtiden:

https://www.google.no/search?q=rumble+roller&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=wLzWUo-qMIePywOOuIHIAw&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1333&bih=677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mista ALL matlyst, mangler energi, matteprøve i morgen, følger meg stor osv.

hadde en god dag frem til nå, litt usikker på hvor alt det negative kom fra.

Ina, kjære deg! hvor i all verden er du stor? Spiser du ikke nok mat så vil du heller ikke få mer energi og tankene om at du er stor vil få større grobunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Ina, kjære deg! hvor i all verden er du stor? Spiser du ikke nok mat så vil du heller ikke få mer energi og tankene om at du er stor vil få større grobunn.

<3 tusen takk. antar at det er fordi KB-trening er litt nytt og øktene ikke like lange som styrke --> jeg føler at jeg må spise mindre. Har nok også med at jeg er stresset å gjøre. Tvinger i meg 2000kcal, minst, allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Know the feeling, har hatt det sånn siden slutten av eksamensperioden igrunn:/ Sovna i 3-4 tida i natt, og opp igjen kl 7.30. Trøtt.no... men skal ut å gå tur snart og egentlig på trening i kveld, dersom jeg ikke kræsjer (sovner) før den tid.

Buuu for oss. :( Jeg var endelig og fikk hentet ny resept på Circadin i dag, men klarte selvsagt å glemme den helt når jeg var på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd med både denne og liten ball, kjenner det fortsatt idag. Håper det går over av seg selv, ellers får jeg ta det opp med fysio på timen til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fult på parkeringsplassen på treningssenteret i morrest, så ei dame komme ut å sette seg i bilen, så jeg tenkte å vente til hun kjørte ut så jeg kunne overta plassen, hvorpå hun kikker på meg, tar opp telefonen og setter seg til å prate i den istedet for å kjøre ut og overlate plassen til andre. -. -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...