Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Nattens negative; våknet med intense, bortimot syke, magesmerter. Får dermed ikke sove. Smertene er i øvre del av magen, over navelen, og jeg vet ikke hva det kommer av. Skjedd før.

Jeg skal jo på KB-kurs klokken 10 og kan sove bare fire timer til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snør som faen, bilen er allerede innesperret på gårdsplassen av brøytebilen, og jeg er villig til å vedde mytji gainz på at vår udugelige nepskrell av en "vaktmester" ikke kommer til å få måket snø før..... tirsdag, tidligst! :$ eg vil heim og trene!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens negative er i grunn det at kl.04:00 i natt var eg fortsatt ikkje sovna...

+at minsten held på å bli forkjøla eller eit kvart (han vart akkurat frisk jo!).

Og det er nyyydeleg veir ute, einaste dumme er at eg må halde meg inne, fordi det blæs så fælt at det er umuleg å gå ut med ungar:grumpy::cry: Vil ut, lei av å være stovegris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter på steikovnen, lager kakerøra, setter kaka inn i ovnen, strikker og ser på tvn til kjøkkenklokka ringer og jeg tenker "Jippi! Kake!".

Går inn på kjøkkenet og ser at jeg satte ikke på steikovnen likevel og at kaka er veldig lite ferdig. Må vente enda en time før det blir noe kake. FML.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Funnet ut at muskulær utholdenhet i hip-thrust er sub-par. Maxpuls og faenskap.

(positivt; funnet ut at glatt muskulatur er omtrent der den skal være)

Hip-thruster du? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...