Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

KB-klubben har hatt styremøte, og 1) de vil ikke ha ansvaret for NM i år, og 2) de dropper TALC (longcycle med to kuler) for jenter i sommer.

Det kjipe er bare at en kule er MYE mindre utfordrende. Jaja, man må ha flere reps, men det er ikke like tungt i det heletatt. Derfor legger vi om treningen min og jeg skal begynner å trene med en - dog, med tyngre kuler.

JEG VIL DELTA I NM. om ingen angre arrangerer det blir jeg sur.

(det positive er at jeg får lære snatch og at jeg SKAL klare rank 1 i oktober!)

+ at jeg føler meg sykt lite pen. vet ikke helt om jeg burde klippet lugg.

Annonse

Hatt Silje Mariela som forbilde i godt over to år nå, men bloggeren og inspirasjonen er nedgradert til "KJØP programmet mitt!" og reposting av gamle innlegg på facebook... for å selge programmene sine.

Absolutt et luksus-negativtproblem og end of an era. PÅ tide med nye forbilder!

Får ikke sove….. :cry: Sovnet ikke før i firetiden forrige natt, kom meg opp relativt tidlig og har dermed vært trøtt hele dagen, og var stuptrøtt når jeg la meg, men fortsatt ikke noe søvn å spore. Kan vel forsåvidt sette dette som årets negative, siden jeg ikke har fått sove på en normal måte så langt i hele år. :grumpy::arghh:

Får ikke sove….. :cry: Sovnet ikke før i firetiden forrige natt, kom meg opp relativt tidlig og har dermed vært trøtt hele dagen, og var stuptrøtt når jeg la meg, men fortsatt ikke noe søvn å spore. Kan vel forsåvidt sette dette som årets negative, siden jeg ikke har fått sove på en normal måte så langt i hele år. :grumpy::arghh:

Know the feeling, har hatt det sånn siden slutten av eksamensperioden igrunn:/ Sovna i 3-4 tida i natt, og opp igjen kl 7.30. Trøtt.no... men skal ut å gå tur snart og egentlig på trening i kveld, dersom jeg ikke kræsjer (sovner) før den tid.

Annonse

Fant ut at 2xu tightsene er så gjennomsiktige at hele treningssenteret har sett ræva og trusa

mi uttallige mange ganger. FML.

Frykt ei, dette gjelder stort sett majoriteten av dere jenter i tights... desverre gutter og

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...