Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

måtte springe som en tulling på jobb for å rekke alle plassene innen tiden(vasker). for min vikar var ikke så rask... ene plusset med det, varm i trøya og en del løping og en kamp med maskinen for at den skulle høre etter, de er tunge når de ikke vil gå i riktig fart. ble det ut av det. men er oppe 5 om morgenen, så burde ha sovet litt, men får det rett og slett ikke til selv om jeg er uhyrelig trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ut i april med skadet rygg og kneskade.

gått på rehabilitering, vært ganske rolig og hvilt alt for mye.

Endelig idag så begynner ishockey sesongen!

Tar på meg utstyret, kommer meg på isen. Tar meg 4min og 36 sekunder fra jeg kommer på isen. Til jeg ligger nede med umenneskelige smerter i kneet igjen.

Ute for sesongen før den begynner og må operere.

(bildet tatt fra gopro kameraet som jeg har på hjelmen)

post-11029-14440951738961_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ut i april med skadet rygg og kneskade.

gått på rehabilitering, vært ganske rolig og hvilt alt for mye.

Endelig idag så begynner ishockey sesongen!

Tar på meg utstyret, kommer meg på isen. Tar meg 4min og 36 sekunder fra jeg kommer på isen. Til jeg ligger nede med umenneskelige smerter i kneet igjen.

Ute for sesongen før den begynner og må operere.

(bildet tatt fra gopro kameraet som jeg har på hjelmen)

*snip*

Ouch!

Ønsker deg god bedring hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens negative er at klatrepartnaren min fyttar til Trondheim i dag, og ikkje om halvanna veke, sånn som eg hadde rekna med:( Vart verken tid til meir klatring eller avskjedsfest:(

...Og så klarte eg å steike eggerøra mi litt for hardt i stad, fordi eg leita etter tomatbønner, som eg ikkje hadde(n)

Edit: må legge til at det tek ALT FOR LANG TID å skulle bråne(tine) frosne jordbær i kjøleskåpa. Eg vil ha bær NO. :shifty:

(ellers har dagen vore fin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Våknet i natt med syke magesmerter. Fikk ikke sove på en stund, så nå er jeg trøtt, kroppen føles jævelig, jeg er oppblåst (farvel Pepsimax) og jeg må jogge. Dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...