Håvard Vika Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 Amba, som ikke har benket mer enn to-tre ganger det siste året, slo benkpersen min med en halv kilo på første forsøk i går: Avokado, andersbob, KiVi og 8 andre 11 Siter
Regina Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 1 måned igjen til ferie... Akkurat nå føles det som 100 år!!!!! Aurelius 1 Siter
SlayerDad Skrevet 8. juli 2015 Skrevet 8. juli 2015 Ah cannae stahph eeetin' FrkDiaz og Aurelius 2 Siter
StiligeCecilie Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 Blitt vekket klokket 05 tre netter på rad etter voffsen fikk seg nytt bur.. Aner ikke hvorfor hun hyler. Siter
Andreas87 Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 "StiligeCecilie skrev: Blitt vekket klokket 05 tre netter på rad etter voffsen fikk seg nytt bur.. Aner ikke hvorfor hun hyler. putt inn et kjent teppe eller klær som lukter av deg. Kan også være smart å prøve å lokke hunden inn i buret med en godbit for så å kose med den i buret til den føler seg trygg og blir rolig. Aurelius 1 Siter
StiligeCecilie Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 "Andreas87 skrev: putt inn et kjent teppe eller klær som lukter av deg. Kan også være smart å prøve å lokke hunden inn i buret med en godbit for så å kose med den i buret til den føler seg trygg og blir rolig. Hun har fått teppet sitt inni, og hun har ingen problemer med å gå inn der. Hun sovner også uten problemer.. Kanskje hun bare har mareritt fordi omgivelsene har forandret seg Siter
Aurelius Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 Folk tar feil på Internett, og jeg klarer ikke å motstå å la meg irritere eller diskutere med de. TEW, SlayerDad, Sexylubben83 og 1 annen 4 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 "Aurelius skrev: Folk tar feil på Internett, og jeg klarer ikke å motstå å la meg irritere eller diskutere med de. vil du bli med på å trene knebøy i morgen eller kanskje skal vi trene squatt med fristang Siter
Aurelius Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 "QueenWinther skrev: vil du bli med på å trene knebøy i morgen eller kanskje skal vi trene squatt med fristang Mjææ, jeg tror kanskje jeg skal prøve noe nytt. Har hørt zqwætts skal være helt konge. Særlig i supersett med skvatting.hva tror du? FitFish og HenrikWL 2 Siter
FitFish Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 Min danske "familie" er på besøk i Norge, nærmere bestemt hos mamma og pappa. Jeg er stuck i Oslo på grunn av jobb:cry: Siter
TEW Skrevet 10. juli 2015 Skrevet 10. juli 2015 Halsbetennelse, "dett I halve desa", tidenes "razor burn" på kinnet Siter
LeanMachine Skrevet 10. juli 2015 Skrevet 10. juli 2015 Får ikke brukt den nye Razor gamingmusa mi i dag... Må vente heeelt til... lenge til. Siter
Aurelius Skrevet 11. juli 2015 Skrevet 11. juli 2015 Jeg skjønner ikke helt hva det er jeg gjør som får kroppen til å sove så mye som det den gjør. 12-14t daglig den siste uka. Siter
02-snapper Skrevet 11. juli 2015 Skrevet 11. juli 2015 "Aurelius skrev: Jeg skjønner ikke helt hva det er jeg gjør som får kroppen til å sove så mye som det den gjør. 12-14t daglig den siste uka. Kanskje har den stjålet min søvn. 3-4 t her i gården! Vennligst lever tilbake. På forhånd: Takk. FitFish 1 Siter
Prinsesse Skrevet 11. juli 2015 Skrevet 11. juli 2015 Får ikke leie den leiligheten jeg skulle i Oslo likevel. Så med mindre jeg finner et sted å bo fra og med 20. juli på en uke har jeg kastet bort 2000kr på flybiletter og er stuck hjemme resten av sommeren. Fucking amazing. Siter
ABC123 Skrevet 12. juli 2015 Skrevet 12. juli 2015 Har en rar tann, liker ikke at noe føles feil i munnen, er IKKE glad i tannlegen! Siter
Indiska Skrevet 12. juli 2015 Skrevet 12. juli 2015 Negerdamer i Milano stjal mobilen min. Jeg er så butthurt at jeg driter i at jeg kaller dem negerdamer. Katrine Nymo 1 Siter
Sephania Skrevet 14. juli 2015 Skrevet 14. juli 2015 Syklet over en snegle og hørte en ekkel krønsjelyd i det skallet ble most.... Tonje_86 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.