Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=
:(

Håper du får en fint opphold likevel! Hvor i USA er du?

Vi er i Fort Laurdale. Videre fly til Vegas, kjøre bil til Washington og tog til New York. Finnes ikke treningssenter innen rimelig avstand her. Får ta ei treningsfri uke. Satser på å finne noe etter hvert:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i Fort Laurdale. Videre fly til Vegas, kjøre bil til Washington og tog til New York. Finnes ikke treningssenter innen rimelig avstand her. Får ta ei treningsfri uke. Satser på å finne noe etter hvert:(

3 uker er ikke verdens undergang, selv om I feel ya! Hadde gått bananas hvis jeg ikke hadde fått trent på 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
3 uker er ikke verdens undergang, selv om I feel ya! Hadde gått bananas hvis jeg ikke hadde fått trent på 3 uker.

Yup, 1/3 på vei til bananas nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i kollektiv denne uka, noe som i utgangspunktet ikke burde være noe problem. Bor med to personer (en fyr og en jente). Hun er lite hjemme, noe jeg også er, og når hun er hjemme lager hun enten mat eller er på rommet sitt. Samme for min del. Men han fyren er hjemme HELE tiden. Og det er jo forsåvidt greit, men han sitter altså i stua HELE dagen og ser film/serier. Han står opp i 9-tiden (jeg hører det fordi rommet mitt har dør fra stua), så står jeg opp og går på trening, kommer hjem 2-3 timer senere, han sitter der fremdeles. Så spiser og dusjer jeg før jeg skal gå ut og være med folk, han sitter der hele tiden da også. Kommer hjem om kvelden, og han er der FREMDELES. Og dersom han mot all formodning ikke sitter i stua og jeg begynner å lage mat eller noe så har han "alltid" noe å gjøre på kjøkkenet akkurat da. Holder på å bli gal av at han hele tiden er der :arghh:

Altså klart at alle skal få bruke fellesareale og sånt, men helt ærlig: å sitte og se på film i baris hele dagen i stua er litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Ikke i form. Kunne ikke passet dårligere. Siste uka med lillejenta hjemme før hun starter i bhg, det skal nyyytes!

Ja, det blir overgang. Så kommer første skoledag, som er en ny. Også kommer dagen de flytter ut… jeg sørget i flere uker etterpå. Familien skal liksom være samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett før jeg skal gå ut av huset for å ta bussen til trening finner jeg ut at jeg må ha glemt igjen pengboka på bussen i går. Ringer trafikkterminalen, joda, der ligger den. Dermed tramper/småjogger jeg inn til sentrum, henter pengboka, og fikk en mye kortere treningsøkt enn hva jeg hadde planlagt rett før jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...