Gå til innhold

Singlet, hva mener folket?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke singlett, har en sak med hår under armene,svette osv. som gjør at jeg syntes det er ekkelt. Vertfall på trening. Har de shava hårene under armene, så syntes jeg de burde bli mannfolk og ikke metrosexuelle unggutter.

Om folk går med det på gata, driter jeg egentlig i. :)

du får du si til ronnie coleman og arild haugen at dem skal slutte å være så metroseksuelle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke alltid lov med singlet, men hvis det er lov så kjør på!

Ekstreme tynniser kan gjerne kle på seg :)

Ikke for å leke moralens vokter, men blir ikke det det samme som at en tynnis skal si at muskelbunter ikke får gå i singlet heller?

Personlig synes jeg at folk kan gå i hva de vil bare det ser bra ut. Det er altfor lite mennesker som kjøper klær noe særlig mer enn 1 gang annethvert år (det er hvert fall inntrykket jeg får etter en ti-minutters spasertur i sentrum), but I digress.

Jeg foretrekker dog tynniser i singlet enn tjukkaser (ikke nødvendig å finne frem et bilde av det til meg ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på singleter da... Men sånne vanlige i mine øyne som har litt brede "stropper" funker jo, men jeg syns de som henger og slenger langt ned på brystkassa ser teit ut, med mindre man er typen til å ha de... Da tenker jeg på gutta.

De her liker ikke jeg, men for all del folk kan gjerne ha på seg det de vil haha... Jeg syns de ser teite ut når de henger og slenger rundt :p

1295354341889_TN.jpg

Disse brukes det mest av der jeg trener. Ikke nødvendigvis Gasp da, men noe ala disse.

1295354954435_TN.jpg

1299772765561_TN.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singlett eller ikke.. Så lenge det ser ok ut, synes jeg det er helt greit. Men jeg forstår også de som reagerer på at gutter på 20 år med 30 nye kviser står i speilet og venter på at musklene skal poppe i samme hastighet - fordi de to timer tidligere stod på badet med en sprøyte i hver rumpeball.

Men - vi er forskjellige. Vi bruker ALT for mye energi på å henge oss opp i hva andre gjør. Når jeg er på trening, så er jeg der for å trene selv. Jeg har mer enn nok med å konsentrere meg om det jeg selv skal gjøre. Så lenge folk oppfører seg - så kan de stort sett trene i hva de vil for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener en i bommulls tøy så hemmer en vanlig t-skjorte mye mere enn en singlet. Så da syns jeg at singleten funker best.

Men bomullstøy på trening? Er vel ikke egentlig det smarteste uansett siden det trekker til seg, og holder på all svetten. Skjønner godt at du føler deg hemmet da, blir i prinsipp som å gå rundt med en vaskefille :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...